درمراسمی؛

افتتاح دفتر نمایندگی انجمن هنرهای نمایشی در اشترینان

۱۳۹۷/۱۰/۱۷ - ۱۴:۰۸:۲۶
کد خبر: ۷۹۷۱۸۰
افتتاح دفتر نمایندگی انجمن هنرهای نمایشی در اشترینان
دفتر نمایندگی انجمن هنرهای نمایشی اشترینان با حضور مسئولین این بخش ، رییس انجمن هنرهای نمایشی لرستان وجمعی از هنرمندان تئاتر بروجرد افتتاح شد .

به گزارش خبرگزاری برناازلرستان؛ طی یک مراسم دفتر نمایندگی انجمن هنرهای نمایشی اشترینان با حضور مسئولین این بخش ، رییس انجمن هنرهای نمایشی لرستان ، مسئول دبیرخانه ی دائمی تئاتر و مسئول روابط عمومی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی و جمعی از هنرمندان تئاتر بروجرد افتتاح شد .

 فرزاد زیدی نژاد ، رییس انجمن هنرهای نمایشی لرستان در حاشیه این مراسم با تاکید به نگاه ویژه ی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان لرستان به هنرهای نمایشی ، گفت : با حمایت های این اداره کل و همت انجمن هنرهای نمایشی استان ، دفتر این انجمن در تمامی مناطق استان ایجاد شده تا علاقه مندان به تئاتر بتوانند از ظرفیت های آن بهره ببرند .

در بخشی از این مراسم صارمی ، بخشدار اشترینان ، با اشاره به ظرفیت هنرهای نمایشی در بیان موضوعات اجتماعی ، گفت : تئاتر این ظرفیت را دارد که با اشاره به کاستی ها یا نواقص اجتماعی و ... توجه مسئولین را به این موضوعات جلب کند و زمینه ی بهبود آن وضعیت فراهم شود .

در بخش پایانی این مراسم غلامعباس گودرزی از هنرمندان پیشکسوت تئاتر بروجرد ، ضمن تشکر از اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان و انجمن هنرهای نمایشی لرستان ، گفت : اشترینان از ظرفیت های خوبی در زمینه ی هنرهای نمایشی بهره می برد و بسیاری از هنرمندان این دیار با حضور در بروجرد به فعالیت پرداخته اند و از امروز باید به فکر توسعه تئاتر در اشترینان باشند .

 

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز