رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان مرکزی، خبرداد؛

برگزاری اجلاسیه سنگرسازان بی سنگر در فراهان

۱۳۹۷/۱۰/۱۷ - ۱۴:۲۶:۱۲
کد خبر: ۷۹۷۲۰۵
برگزاری اجلاسیه سنگرسازان بی سنگر در فراهان
رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان مرکزی گفت: اجلاسیه سنگرسازان بی سنگر 19 دی ماه سال جاری در شهرستان فراهان برگزار می‌شود.

به گزارش برنا از اراک ، مجید آنجفی در نشست خبری نخستین اجلاسیه سنگرسازان بی‌سنگر اظهار کرد: بحث برگزاری کنگره ۶۲۰۰ شهید استان مرکزی و نقش امام خمینی(ره) در دفاع مقدس از مدت‌ها پیش در استان پیگیری آغاز شد و پس از تعیین 9 اجلاسیه برای این کنگره مسئولیت اجلاسیه سنگر سازان بی سنگر به سازمان جهاد کشاورزی سپرده شد.

رئیس جهادکشاورزی استان مرکزی تصریح کرد: شهید شاخص جهادگر «اسدالله هاشمی» از خطه فراهان و خنجین است به همین دلیل اجلاسیه سنگر سازان بی‌سنگر با محوریت سردار جهادگر شهید حاج اسدالله هاشمی مصادف با سالگرد عملیات کربلای ۵ در فراهان برگزار می‌شود.

آنجفی بیان کرد: علاوه بر انتخاب شهر فرمهین به عنوان میزبان اجلاسیه، برنامه‌های فرهنگی متعددی با هدف افزایشمشارکت مردمی در نظر گرفته شده که عبارتند از سرکشی و تجلیل از 76 خانواده شهید جهاد کشاورزی، نامگذاری و بهره‌برداری از پل روگذر در مسیر فراهان به نام شهید هاشمی، برپایی نمایشگاه توانمندی‌های شهرستان در حاشیه اجلاسیه، ساخت گنجینه‌های دفاع مقدس و توزیع این گنجینه ها در سازمان‌ها، نامگذاری اماکن به نام شهدا، رونمایی از سه عنوان کتاب با عنوان‌های "قاب خاطره"، "پشت خاکریز" و "روایت ایثار"، طراحی تمبر یادبود شهید هاشمی و اکران دو مستند در خصوص شخص شهید هاشمی و امام(ره) و جهاد.

وی اضافه کرد: نماینده ولی فقیه در وزارت جهادکشاورزی و سردار رحیم صفوی فرمانده سابق سپاه پاسداران انقلاب اسلامی از جمله مهمانان شاخص و سخنرانان اصلی این اجلاسیه هستند.

 رئیس جهادکشاورزی استان مرکزی گفت: احیای روحیه جهادی و انقلابی هدف‌گذاری اصلی این اجلاسیه است و قصد داریم فرهنگ جهاد و ایثار را هر چه بهتر و بیشتر برای مردم خصوصا نسل جوان تبیین کنیم و در راستای این هدف از همه ابزارهای فرهنگی و هنری استفاده کنیم. 

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
تبلیغات متنی
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز