استاندار کهگیلویه و بویراحمد:

هرجا تحولی برای کاربردی شدن آموزش باشد؛حتما حمایت می کنیم

۱۳۹۷/۱۰/۱۸ - ۰۸:۴۸:۵۶
کد خبر: ۷۹۷۴۱۰
هرجا تحولی برای کاربردی شدن آموزش باشد؛حتما حمایت می کنیم
استاندار کهگیلویه و بویراحمد گفت: هرجا تحولی برای کاربردی شدن آموزش باشد حمایت می کنیم تقویت مهارت‌ها در دانشگاه فنی حرفه ای حرکتی سازنده است.

به گزارش خبرگزاری برنا؛ علی محمد احمدی دوشنبه، ۱۷ دی ماه در دیدار با رئیس دانشگاه فنی و حرفه ای کشور  گفت: دانشگاه علمی و کاربردی یک دانشگاه مهارتی است و باید تلاش کند در سطوح و علوم مختلف با نگاه فنی و کاربردی به نیازهای جامعه پاسخ دهد.

وی اظهار کرد: این دانشگاه برای اینکه خلاء تکنیکی، مهارتی و فنی بین صنعت و بازار تولید، اشتغال و رونق کسب و کار را فراهم کند باید بروز باشد و از تجهیزات، کارگاه ها و آزمایشگاه های مجهز برخوردار شود.

استاندار کهگیلویه و بویراحمد با تاکید به اینکه، دانشگاه فنی و حرفه ای با مهارت آموزی هدفمند و ماموریت گرا بودن هر جا قدمی بر می دارد باید کاربردی باشد، خاطرنشان کرد: هر جا در ایجاد تحولات کاربردی کردن آموزش ها گامی برداشته شود از آن حمایت می کنم.

احمدی با بیان اینکه، نگاه ما به دانشگاه فنی و حرفه ای نگاه عملگرایانه است، تصریح کرد: مدرک گرایی جز انباشته شدن مدارک چیز دیگری در بر نخواهد داشت.

وی ادامه داد: این استان به لحاط کشاورزی، گردشگری و صنعت دارای ظرفیت بالایی است در حالی که بیش از ۲۰ درصد نفت کشور را دارد به لحاظ تولید محصولات باغی حرف برای گفتن دارد و دارای نواحی و شهرک های مختلف صنعتی در همه نقاط می باشد، نیازمند نیروی مهار، آموزش دیده، تخصصی و فنی است.

احمدی تاکید کرد: ما هم به دنبال این هستیم که دانشگاه ها به لحاظ آموزش های مهارتی تقویت شوند تا در بخش ها، حوزه ها و علوم مختلف با آموزش های کاربردی نیازهای جامعه را پاسخ داد.

 

 

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز