فرماندار ایلام:

کاهش بیکاری منوط به جذب سرمایه گذار است

۱۳۹۷/۱۰/۱۸ - ۱۵:۲۸:۴۵
کد خبر: ۷۹۷۴۷۳
کاهش بیکاری منوط به جذب سرمایه گذار است
فرماندار ایلام مدیران این شهرستان را به تلاش بیشتر برای جذب سرمایه گذار در بخش های مختلف اقتصادی و تولیدی فرا خواند و تصریح کرد: مهار بیکاری منوط به جذب سرمایه گذار است .

به گزارش خبرگزاری برنا؛ معروف بسطامی در نشست کارگروه اشتغال ، بیکاری را به عنوان مهم ترین مشکل جوانان این شهرستان منشا بسیاری از اسیب ها عنوان کردو گفت: ایجاد اشتغال مهم ترین گام برای حل سایر مشکلات است.

وی از مدیران شهرستان ایلام خواست که با توجه به ظرفیت های مناسب موجود و فراهم بودن مقدمات کار،برای جذب سرمایه گذار در راستای ایجاد اشتغال و رونق تولید بیشتر تلاش کنند.

وی همچنین به اهتمام دولت برای ایجاد اشتغال و رونق تولید به خصوص تسهیلات اشتغال فراگیر روستایی اشاره کرد و گفت : پرداخت مناسب و دقیق این تسهیلات به گروه های هدف می تواند موجب اشتغالزایی و افزایش درامد خانوارهای روستایی شهرستان ایلام شود.

فرماندار ایلام سهم تسهیلات این شهرستان از محل اشتغال فراگیر روستایی ایلام 290 میلیارد ریال عنوان کرد و افزود: : این تسهیلات بر اساس جمعیت روستایی هر شهرستان توزیع می شود که با توجه به میزان جمعیت روستایی این سهم نسبت به سایر شهرستان ها رقم بالایی است.

بسطامی با بیان اینکه با توجه به این میزان تسهیلات طرح های خوبی در دست اقدام است، افزود: از 410 میلیارد ریال اعتبار طرح های ارسالی به بانک های عامل توسط کمیته فنی شهرستان، 110 میلیارد ریال طرح در دست بررسی، 242 میلیارد ریال مصوب شده و از این مبلغ مصوب نیز 40 میلیارد ریال نیز پرداخت شده است.

فرماندار ایلام به بانک ها تاکید کرد: بانک ها ضمن بررسی دقیق طرح ها مشکلات پروژه ها را برطرف کنند و در صورت عدم رفع مشکل بلافاصله طرح جایگزین اجرا شود.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز