معاون بازآفرینی شهری و مسکن راه و شهرسازی استان اردبیل :

۷۵درصد مسکن مهر استان در دولت تدبیر و امید تکمیل شده است

۱۳۹۷/۱۰/۱۸ - ۱۵:۲۷:۱۵
کد خبر: ۷۹۷۴۸۱
۷۵درصد مسکن مهر استان در دولت تدبیر و امید تکمیل شده است
معاون بازآفرینی شهری و مسکن راه و شهرسازی استان اردبیل گفت: 75 درصد از پروژه های مسکن مهر اجرایی در مناطق مختلف این استان در دولت تدبیر و امید تکمیل و واگذار شده است.

به گزارش خبرگزاری برنا؛ شهرام باباخانی روز سه شنبه گفت: از 41 هزار و 378 واحد مسکن مهر اجرایی در استان 39 هزار و 249 واحد به متقاضیان واگذار شده و هزار و 317 واحد نیز آماده تحویل شده است.

وی بیان کرد: 812 واحد دیگر از مسکن مهر باقی مانده نیز در اوایل سال آینده تکمیل شده و به متقاضیان واگذار خواهد شد.

باباخانی اضافه کرد: پروژه ‌های افتتاح شده به شکل کامل و با بهره‌ مندی از خدمات عمومی شامل آبرسانی، گازرسانی، برق ‌رسانی و آسفالت محوطه به متقاضیان تحویل داده شده است.

معاون بازآفرینی شهری و مسکن راه و شهرسازی استان اردبیل از ساخت هشت باب مسجد و چند مدرسه در مجموعه ‌های مسکن مهر خبر داد و گفت: با همکاری نوسازی مدارس و مشارکت خیران ساخت مدارس در آنها همچنان ادامه دارد و برای سال تحصیلی آینده مدارسی در اردبیل، نمین، خلخال و مشگین‌ شهر آماده بهره ‌برداری خواهند شد.

باباخانی با اشاره به اینکه امسال 20 میلیارد ریال برای احداث مدارس در مجتمع های مسکن مهر اختصاص یافته، افزود: تا مهرماه سال آینده پنج مدرسه در این مجموعه ها به بهره برداری خواهد رسید.

وی همچنین به طرح های بازآفرینی در استان اردبیل اشاره کرد و گفت: بازآفرینی 40 محله تا سال 1400 در دستور کار قرار داشته و طرح جامع استانی در این زمینه نهایی شده است.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز