بر اساس مصوبه ستاد تدابیر ویژه استان

بلوار نماز ظهر امروز بازگشایی می شود

۱۳۹۷/۱۰/۱۸ - ۱۱:۵۴:۳۴
کد خبر: ۷۹۷۵۴۴
بلوار نماز ظهر امروز بازگشایی می شود
دبیر ستاد تدابیر ویژه استان از حل اختلاف نظر بین ارتش و شهرداری در جلسه امروز این ستاد خبر داد و گفت : با توافق انجام شده بلوار نماز به سرعت بازگشایی می شود.

 به گزارش از خبرگزاری برنا از مشهد علی رسولیان در این زمینه افزود : موضوع اختلاف شهرداری و ارتش بر بازگشایی بلوار نماز در جلسه امروز ستاد تدابیر ویژه استان با حضور مسئولان دستگاه های مرتبط یعنی فرمانده قرارگاه عملیاتی ارتش در شمال شرق و شهردار مشهد طرح و بررسی شد.

وی عنوان کرد : بر این اساس طی این نشست موارد اختلافی مرتفع گردید و مقرر شد شهرداری مشهد بندهای مورد نظر ارتش در توافق اولیه را اجرایی کرده و این بلوار با کمک ارتش بازگشایی شود.

 وی تصریح کرد : مصوبه ستاد تدابیر ویژه ارتش پیرامون بازگشایی بلوار نماز بلافاصله امروز ابلاغ شده و امید است به زودی شاهد بازگشایی این مسیر باشیم .

کلنگ اجرایی بلوار نماز در ارتفاعات جنوبی مشهد اوایل سال 1390 به زمین خورد، این بلوار با هفت کیلومتر طول از پارک خورشید شروع می ‌شود و پس از تقاطع با بلوارهای هاشمیه، سرافرازان، دلاوران، خاقانی و شهید کاوه به بزرگراه شهید کلانتری می‌رسد.

 هم اکنون بخشی از پروژه بلوار نماز به دلیل اختلاف نظر شهرداری و ارتش ، به رغم پایان عملیات ساخت هنوز بهره برداری نشده است

 

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز