مدیرکل دفتر بازرسی استانداری اردبیل؛

شهرداران موظف به استقرار میز خدمت هستند

۱۳۹۷/۱۰/۱۸ - ۱۳:۰۰:۳۶
کد خبر: ۷۹۷۶۰۴
شهرداران موظف به استقرار میز خدمت هستند
مدیرکل دفتر بازرسی استانداری اردبیل گفت: شهرداری‌های استان اردبیل که در استقرار میز خدمت کوتاهی کرده اند به هیات رسیدگی به تخلفات اداری کارکنان معرفی می‌شوند.

به گزارش برنا، احمد کنعان پور، مدیرکل دفتر بازرسی و مدیریت عملکرد و امورحقوقی استانداری اردبیل در جلسه هماهنگی استقرار میز خدمت استانداری، فرمانداری‌ها و شهرداری‌های استان اردبیل افزود: شهرداری‌هایی که در استقرار میز خدمت کوتاهی کرده اند، به هیات رسیدگی به تخلفات معرفی می‌شوند.

وی با اشاره به بررسی آخرین وضعیت اقدامات و پیگیری‌های دستگاه‌ها و شهرداری‌های استان اردبیل برای استقرار میز خدمت، بر برخورد با شهرداری‌های مراکز شهرستان‌ها که تاکنون نسبت به استقرار میز خدمت اقدام نکرده اند تاکید کرد و افزود: شهرداران متخلف به هیئت رسیدگی به تخلفات اداری کارکنان معرفی می‌شوند.

گفتنی است بازرسی‌های مشترک و مکرر کارشناسان امور شهری و شورا‌ها و دفتر مدیریت عملکرد، بازرسی و امور حقوقی استانداری از شهرداری‌ها و تبیین فرایند میز خدمت الکترونیکی در شهرداری ها، برآورد اعتبارات مورد نیاز در خصوص استقرار میز خدمت الکترونیکی از دیگر موارد مصوب در این جلسه بود.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز