استاندار لرستان:

در حوزه اشتغال دلفان مدل نوینی ارائه شده است/ بنیاد برکت در لرستان اقدامات ارزنده‌ای انجام داده است

۱۳۹۷/۱۰/۱۸ - ۱۴:۴۲:۰۶
کد خبر: ۷۹۷۶۹۱
در حوزه اشتغال  دلفان مدل نوینی ارائه شده است/ بنیاد برکت در لرستان اقدامات ارزنده‌ای انجام داده است
سیدموسی خادمی گفت: تمام فعالیت‌های توسعه‌ای در شهرستان دلفان تحت سیستم مدیریتی واحدی در قالب طرح مشاور انجام خواهد شد.

 به گزارش خبرگزاری برناازلرستان؛ خادمی روز سه شنبه در حاشیه  آیین  بهره برداری از 500 طرح اشتغالزای اجتماع محور و تسهیلات محور و شروع عملیات اجرایی 110 پروژه بنیاد برکت در لرستان  که با حضور دکتر مخبر رییس ستاد اجرایی فرمان حضرت امام(ره) برگزار شده بود ، اظهار کرد: بنیاد برکت در تمامی کشور و مخصوصا لرستان اقدامات ارزنده‌ای انجام داده که جای تقدیر دارد.

او با بیان اینکه در حوزه اشتغال مدل نوینی ارائه شده است، افزود: این الگو می‌تواند بخش عمده‌ای از اشتغال را حل کند و حداقل می‌توانیم به عنوان الگوی نظری در دستور کار قرار دهیم.

خادمی تصریح  کرد: طی سال‌های اخیر در کشور موضوعی مطرح شده و به جای کارهای بخشی که انجام می‌دهیم و نتوانستیم توسعه لازم را داشته باشیم وبه صورت منطقه‌ای طرح را پیگیری می‌کنیم.

او ادامه داد: به نظر می‌رسد که روش بخشی نمی‌تواند جوابگو باشد و برای همین مدل جدیدی شروع شده که طبق آن یک منطقه را به طور کامل مدیریت کرده و تمامی مسائل را تحت راهبری واحد قرار می‌دهیم.

خادمی خاطر نشان کرد: طبق مطالعه‌ای که شده بود قرار شد از مناطق محروم طرح را آغاز کنیم که چند شهرستان محروم در کشور انتخاب و کوهدشت و دلفان نیز مشمول این پروژه شدند.

او عنوان  کرد: وزارت کشور شهرستان دلفان را انتخاب کرده و مطالعات آن به طور کامل انجام شده است. همچنین مشاور، انتخاب و وی تمامی مسائل توسعه‌ای را بررسی می‌کند.

خادمی گفت:  اگر کار را فرمانداری یا استانداری انجام دهد قطعا گرفتار بروکراسی اداری خواهد شد و مشکل ایجاد می‌شود بنابراین تصمیم گرفته شد تا ستاد اجرایی فرمان امام(ره) آن را انجام دهد.

او با بیان اینکه اقدامات اولیه انجام شده است، یادآورشد: ستاد اجرایی فرمان امام، راهبری طرح را به عهده گرفته و تمامی فعالیت‌های توسعه‌ای در این منطقه تحت سیستم مدیریتی واحدی در قالب طرح مشاور انجام خواهد شد.

خادمی ابراز امیدواری کرد این طرح با موفقیت انجام شده و به عنوان یک مدل در جاهای دیگر نیز اجرایی شود.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز