مجمع سالیانه هیئت بولینگ، بیلیارد و بولس استان البرز

۱۳۹۷/۱۰/۱۸ - ۱۴:۵۷:۱۴
کد خبر: ۷۹۷۷۰۵
مجمع سالیانه هیئت بولینگ، بیلیارد و بولس استان البرز
رئیس فدراسیون بولینگ، بیلیارد و بولس از واگذاری مسابقات جهانی و یا آسیایی در سال آینده به استان البرز، در صورت میزبانی ایران از این رقابتها خبر داد.

به گزارش خبرگزاری برنا هاشم اسکندری رئیس فدراسیون بولینگ، بیلیارد و بولس باحضور در مجمع سالیانه هیئت بولینگ، بیلیارد و بولس استان البرز که عصر امروز در سالن اجتماعات اداره کل برگزار شد، اظهار کرد: هیئت استان البرز از موفق ترین هیئتهای استانی بوده و جایگاه ممتازی در بولینگ، بیلیارد و بولس کشور دارد.

وی با اشاره به موفقیت های اخیر این رشته ورزشی افزود: انتخاب شدن طی 2 دوره به عنوان فدراسیون برتر آسیا و 3 دوره میزبانی از مسابقات قهرمانی قاره از جمله موفقیت های درخشان فدراسیون است که تمامی هیئتهای استانی و ورزشکاران ما در کسب این دستاوردها سهیم هستند.

اسکندری ادامه داد: یقین داریم استان البرز با حمایت های اداره کل ورزش و جوانان استان، برنامه ریزی هیئت و وجود قهرمانانی همچون امیر سرخوش، ااتفاقات بزرگی را در آینده برای جامعه بولینگ، بیلیارد و بولس رقم بزند.

وی پتانسیل ورزش البرز را بالا ارزیابی کرد و ادامه داد: در صورت میزبانی ایران از مسابقات جهانی و یا آسیایی در سال آینده، این رقابتها به استان البرز واگذار خواهد شد.

رئیس فدراسیون با بیان این که توقعات از هیئت البرز بالا است، تصریح کرد: هیئتهای خوزستان، البرز و فارس در آخرین رده بندی هیئتهای استانی فدراسیون بولینگ، بیلیارد و بولس، مشترکا عنوان نخست کشور را از آن خود کردند.

 

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز