رئیس پیشین سازمان صمت استان کرمانشاه :

امسال ۶۰۰ جواز تأسیس در استان کرمانشاه صادر شد

۱۳۹۷/۱۰/۱۸ - ۱۵:۳۳:۳۱
کد خبر: ۷۹۷۷۳۲
امسال ۶۰۰ جواز تأسیس در استان کرمانشاه صادر شد
در 9 ماهه امسال دو میلیارد و 106 میلیون دلار صادرات از مرزهای استان کرمانشاه داشته‌ایم که رشد 47 درصدی داشته است.

مراسم تودیع و معارفه رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان کرمانشاه با حضور معاون وزیر صمت و معاون اقتصادی استانداری کرمانشاه و جمعی از مسئولین استانی و فعالین اقتصادی برگزار شد.

PSX_20190108_110312

در این مراسم محسن دارابی به عنوان رئیس جدید سازمان صنعت، معدن و تجارت استان کرمانشاه معرفی و از خدمات محسن رستمی در این مسئولیت تقدیر شد.

رستمی رئیس پیشین سازمان صمت استان کرمانشاه در این مراسم با ارائه گزارشی از عملکرد این سازمان در سال‌جاری، گفت: امسال 600 جواز تاسیس در استان کرمانشاه صادر شده که نسبت به پارسال 152 درصد رشد داشته است.

او به تعداد پروانه‌های بهره‌برداری صادره استان کرمانشاه نیز اشاره کرد و افزود: در سال‌جاری 61 پروانه بهره‌برداری در استان کرمانشاه صادر شده که اگرچه نسبت به پارسال با 66 پروانه بهره‌برداری، تاحدودی کاهش یافته، اما از نظر سرمایه‌گذاری 140 درصد و از حیث اشتغال 39 درصد رشد داشته است.

رئیس پیشین سازمان صمت استان کرمانشاه به فعال‌سازی 57 واحد صنعتی راکد استان کرمانشاه در سال جاری اشاره کرد و گفت: این تعداد واحد زمینه اشتغال 755 تنرا فراهم کرده است.

رستمی با اشاره به وجود 220 معدن در استان کرمانشاه گفت: از این تعداد تنها 101 معدن فعال بود که امسال 17 معدن راکد کرمانشاه به جمع معادن فعال استان افزوده شد.

او به وضعیت صادرات استان کرمانشاه نیز اشاره کرد و گفت: در 9 ماهه امسال دو میلیارد و 106 میلیون دلار صادرات از مرزهای استان کرمانشاه داشته‌ایم که رشد 47 درصدی داشته است.

 

نظر شما