دبیر ستاد توسعه روابط اقتصادی ایران با عراق و سوریه؛

تولید محصولات با کیفیت ماندگاری در بازار عراق را تثبیت می کند

۱۳۹۷/۱۰/۱۹ - ۱۵:۵۸:۳۷
کد خبر: ۷۹۷۸۹۵
تولید محصولات با کیفیت ماندگاری در بازار عراق را تثبیت می کند
دبیر ستاد توسعه روابط اقتصادی ایران با عراق و سوریه گفت: گسترش زمینه های تولید مشترک و برند سازی به عنوان راهبرد کلیدی توسعه اقتو صادی تجاری ایران با عراق دنبال می شود.

به گزارش برنا از اراک ، حسن دانایی فر  در دیدار با استاندار مرکزی، افزود: هدف از توسعه روابط تجاری درآمد و سود مکفی برای هر دو طرف است و با تولید محصولات کیفی می توان صادرات را تضمین و ماندگاری در بازار عراق را تثبیت کرد.

وی اظهار داشت: چهار میلیون بشکه نفت امسال از عراق صادر شده است و این کشور درآمد خوبی را از این محل در اختیار دارد.

دبیر ستاد توسعه روابط اقتصادی ایران با عراق و سوریه گفت: عراق لااقل تا پنج سال آینده مصرف کننده است زیرا همه زیرساخت های این کشوردر جنگ تخریب شده و باید از فرصت سازندگی نیز به نحو مطلوب برای اقتصاد کشور بهره برد.

دانایی فر افزود: سهم ایران در زمینه بازسازی عراق باید به صورت هدفمند تعریف شود چرا که ظرفیت های کشور ما در بسیاری از مسایل قوی است و می تواند سرعت ترمیم خرابی های عراق را بیشتر کند.

وی اظهار داشت: بازار عراق و سوریه گذرگاه ما به بازار جهانی عرب است که باید برای رسیدن به این مهم سیاست های مناسبی داشت.

دبیر ستاد توسعه روابط اقتصادی ایران با عراق و سوریه گفت: ظرفیت منحصر به فردی به نام ماشین سازی اراک در حوزه تجهیزات سازی و پیمانکاری کلان مستقر است و تاسیس این مجموعه در ابتدا با عنوان هاب منطقه ای دیده شده تا نیازهای تجهیزاتی کشتی سازی، نیروگاهی و گازی را تامین کند.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
تبلیغات متنی
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز