نماینده اردبیل:

اعتبارات پروژه های ملی استان در بودجه ۹۸ افزایش دارد

۱۳۹۷/۱۰/۱۹ - ۱۲:۲۶:۱۷
کد خبر: ۷۹۸۰۳۷
اعتبارات پروژه های ملی استان در بودجه ۹۸ افزایش دارد
نماینده مردم اردبیل ،نیر ، نمین و سرعین در مجلس شورای اسلامی گفت: اعتبارات پروژه های ملی این استان در بودجه 98 نسبت به سال گذشته افزایش دارد.

به گزارش خبرگزاری برنا؛ صدیف بدری گفت: بودجه پروژه های راه آهن اردبیل ، سدهای خاکی و بزرگراه ها در بودجه 98 افزایش داشته و امید است با تخصیص آنها مشکلات زیرساختی استان برطرف شود.

وی اظهارداشت: با این حال اعتبارات بهداشت و درمان استان تعریف چندانی ندارد و در زمینه ساماندهی حقوق معلمان و ارتقای خدمات آموزشی در بودجه 98 غفلت شده است.

نماینده اردبیل ، نیر ، نمین و سرعین در مجلس شورای اسلامی همچنین بیان کرد: در بودجه 96 و 97 مبلغ 10 هزار میلیارد ریال برای آب آشامیدنی روستاهای استان از صندوق توسعه ملی تخصیص یافته بود که متاسفانه در بودجه 98 این ردیف حذف شده است.

سخنگوی کمیسیون عمران مجلس ادامه داد: در لایحه بودجه سال 98 برای قیر رایگان 60 هزار میلیارد ریال و برای گازرسانی به روستاهای محروم 15 هزار میلیارد ریال بودجه پیشنهاد و سهم استان ها هم مشخص شده است.

بدری افزایش بودجه راه آهن اردبیل - میانه را یادآور شد و گفت: هزار و 500 میلیارد ریال برای راه آهن اردبیل در بودجه 98 اختصاص خواهد یافت.

وی اضافه کرد: این پروژه با اعتبارات قطره چکانی پیش نمی رود و ضروری است اعتبارت آن بیش از این افزایش یابد.

نماینده اردبیل ، نیر ، نمین و سرعین در مجلس شورای اسلامی افزود: تامین اعتبار راه آهن اردبیل - میانه از محل فاینانس داخلی این پروژه را شتاب داده و در حال حاضر هم عملیات اجرایی تمام قطعات راه آهن اردبیل فعال است.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز