نماینده ولی فقیه در وزارت جهاد کشاورزی؛

همه مسئولان در تمامی نهادها اعتبارشان را از خون شهدا گرفته اند

۱۳۹۷/۱۰/۱۹ - ۱۳:۳۱:۰۳
کد خبر: ۷۹۸۰۶۷
همه مسئولان در تمامی نهادها اعتبارشان را از خون شهدا گرفته اند
نماینده ولی فقیه در وزارت جهاد کشاورزی گفت: ثبت و تشریح واقعیت های دفاع مقدس و انتقال آن به نسل جوان، آینده نظام اسلامی را بیمه می کند.

به گزارش برنا از اراک ، آیت الله رضا تقوی در اجلاسیه سنگرسازان بی سنگر کنگره نقش امام ‌راحل در راهبری جنگ تحمیلی و 6 هزار و 200 شهید استان مرکزی در دفاع مقدس در شهر فرمهین، افزود: امنیت و اقتدار نظام اسلامی مرهون خون شهدایی است که از جان، مال و موقعیت اجتماعی خود گذشتند تا آسیبی به این کشور نرسد. 

وی ادامه داد: مسئولان در تمامی نهادهای دولتی و خصوصی اعتبارشان را از خون شهدا گرفته اندو باید برای اعتلای نظام اسلامی از هیچ کوششی کوتاهی نکنند. 

نماینده ولی فقیه در وزارت جهاد کشاورزی بیان کرد: کسانی که از موقعیت خود سوء استفاده کرده و اموال بیت المال را چپاول می کنند ظالم به حق مردم هستند و رشادت های نیروهای مخلص انقلاب را نیز زیر سئوال می برند. 

آیت الله تقوی اظهار داشت: برگزاری یادواره های شهدا اقدام ارزشمندی‌ در راستای اشاعه فرهنگ ایثار و شهادت است و آحاد مردم باید به عنوان وظیفه شرعی و قانونی در محافل نورانی شرکت کنند. 

وی، جلوگیری از تحریف تاریخ دفاع مقدس را از دیگر وظایف مردم و مسئولان دانست و گفت: پیشکسوتان دفاع مقدس و دستگاه های متولی امور فرهنگی و اجتماعی کشور باید نسبت بازنشر واقعیت های آن دوران غرور آفرین اقدامات ویژه و موثر انجام دهند. 

نماینده ولی فقیه در وزارت جهاد کشاورزی اضافه کرد: هر شهید جنگ تحمیلی سرمایه سترگ انقلاب اسلامی است و باید سیره رفتاری هر یک از شهدا از سوی پیشکسوتان‌ دفاع مقدس برای نسل جوان تفسیر و تبیین شود. 

آیت الله تقوی ادامه‌داد: انقلاب اسلامی ایران صحنه عزت و سربلندی است و مردم و مسئولان سینه خود را در مقابل نیرنگ ها تیرهای زهرآگین دشمن سپر کرده و اجازه نفوذ به بدخواهان نظام نمی دهند.

نماینده ولی فقیه در وزارت جهاد کشاورزی بیان کرد: انقلاب اسلامی ایران به برکت رهبری های حکیمانه امام راحل و رهبر معظم انقلاب و در سایه مجاهدان فی سبیل الله به آرامش و اقتدار رسیده و مردم و مسئولان باید در حفظ این دستاورد های مقدس بیش از پیش تلاش کنند.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز