استاندار خراسان جنوبی:

استان ما از لحاظ تخصیص اعتبارات عمرانی و زیرساختی در ردیف آخر است

۱۳۹۷/۱۰/۱۹ - ۱۴:۰۷:۱۳
کد خبر: ۷۹۸۱۱۶
استان ما از لحاظ تخصیص اعتبارات عمرانی و زیرساختی در ردیف آخر است
استاندار خراسان جنوبی گفت: متاسفانه خراسان جنوبی از لحاظ تخصیص اعتبارات عمرانی و زبرساختی در ردیف آخر قرار دارد.

به گزارش خبرگزاری برنا؛ محمدصادق معتمدیان، امروز ۱۹ دی در شورای مسکن خراسان جنوبی گفت : مسکن مهر یکی از پروژه‌های مهم استان بوده که به مراحل پایانی خود رسیده است.

وی با بیان اینکه خراسان جنوبی چهارمین استان کشور در بحث افتتاح واحدهای مسکن مهر تا پایان سال جاری خواهد بود، گفت: مسائل زیربنایی و روبنایی در مسکن مهر استان باید تکمیل شود.

استاندار خراسان جنوبی با بیان اینکه مسکن مهر برخی از مناطق استان نیاز به خدمات درمانی، بهداشتی، ورزشی و آموزشی دارد، افزود: بیرجند محروم‌ترین نقطه استان است و مرکز استان با کمبود بیش از ۳۸۰ واحد آموزشی مواجه است.

معتمدیان با بیان اینکه خراسان جنوبی کمترین سرانه فضای سبز در کشور را دارد لذا باید این استان در کشور ویژه دیده شود، تصریح کرد: از مشکلات اعتباری و مالی دولت و هزینه‌های سنگین آگاهیم اما انتظار داریم بین استان‌ها تفاوت‌هایی باشد.

وی با بیان اینکه مشکلات در استان نیاز به توجه مسئولان دارد، خاطرنشان کرد: شرایط استان متفاوت است و متاسفانه خراسان جنوبی از لحاظ تخصیص اعتبارات عمرانی و زبرساختی در ردیف آخر قرار دارد.

استاندار خراسان جنوبی یادآور شد: خراسان جنوبی برخوردار از منابع خدادادی است بنابراین این استان محروم نیست و این محرومیت‌ها نیز مربوط به طول تاریخ است و مربوط به این دولت و دولت‌های گذشته نیست.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز