معاونت فرهنگی و رسانه‌ای اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان کرمانشاه:

انجمن‌ها در ذمینه ارتقاء جایگاه فرهنگ و ادب تأثیر گذارند

۱۳۹۷/۱۰/۱۹ - ۱۷:۴۷:۰۱
کد خبر: ۷۹۸۲۲۶
انجمن‌ها در ذمینه  ارتقاء  جایگاه فرهنگ و ادب تأثیر گذارند
همایش منطقه‌ای "میرزا احمد داواشی" شاعر نام‌آوار کُرد زبان برگزار خواهد شد.

به گزارش خبرگزاری برنا؛ مراسم افتتاح انجمن فرهنگی، ادبی میرزا احمد داواشی با حضور  دکتر پریسا محمدی معاونت فرهنگی و رسانه‌ای اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان کرمانشاه و نویسندگان، شعرا و اعضای انجمن‌های ادبی  شهرستان‌های اورامانات برگزار شد.

 دکتر پریسا محمدی معاونت فرهنگی و رسانه‌ای اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان کرمانشاه در آئین افتتاحیه این انجمن فرهنگی گفت: امروزه رسالت فرهنگی که بر دوش ما نهاده شده، مهم است و انجمن‌های فرهنگی  و ادبی در ذمینه  ارتقاء  جایگاه شعر و ادبیات تاثیرگذار هستند که باید بیشتر از این مورد توجه قرار گیرند.

او به نحوه اجرای  فعالیت‌های فرهنگی و ادبی  اشاره کرد و افزود: این انجمن‌ها کانونی برای حضور علاقه‌مندان و جذب مخاطبان  برای بحث و تبادل‌نظر پیرامون  شعر  و ادبیات است.

معاونت فرهنگی و رسانه‌ای اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان کرمانشاه گفت: همایش منطقه‌ای  "میرزا احمد داواشی" شاعر  نام‌آوار کُرد زبان برگزار خواهد شد.

محمدی  از فرماندار ، شهردار و شورای شهر که به برگزاری این همایش اهتمام ورزیده‌اند تقدیر و تشکر کرد و گفت: پاسداشت بنام بزرگان به ویژه اهل فرهنگ مهم است و تاثیرگذاری آن بر نسل جوانان دوچندان می‌باشد باید در این راستا بیشر از در معرفی بزرگان ادب، فرهنگ، شاعران، فرهیختگان، نویسندگان، شاعران، نقاشان، و...  کار شود.

  گفتنی است که در پایان ضمن اجرای دو برنامه هنری؛ شعرا شهرستان‌ها به اجرای برنامه شعرخوانی پرداختند و در نهایت با حضور دکتر پریسا محمدی معاونت فرهنگی و رسانه‌ای اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان کرمانشاه و حاضرین دفتر کار انجمن فرهنگی ادبی میرزا احمد داواشی افتتاح شد و در آئین این افتتاحیه هم فراخوان همایش میرزا احمد داواشی توزیع شد.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز