معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منابع استانداری لرستان:

جذب ۱۰۰ درصدی اعتبارات تسهیلات مناطق محروم در استان /معرفی ۳۶۰ میلیارد تومان تسهیلات به بانک‌ها

۱۳۹۷/۱۰/۲۰ - ۱۲:۱۱:۴۵
کد خبر: ۷۹۸۳۸۱
جذب ۱۰۰ درصدی اعتبارات تسهیلات مناطق محروم در استان /معرفی  ۳۶۰ میلیارد تومان تسهیلات به بانک‌ها
" گودرز امیری" از جذب ۱۰۰ درصدی اعتبارات تسهیلات مناطق محروم در لرستان خبرداد .

به گزارش خبرگزاری برناازلرستان ؛ امیری امروز  درنشست  بررسی مشکلات اقتصادی شهرستانهای سلسله و دلفان که با حضور نماینده مردم این شهرستان‌ها برگزار شد ،اظهارکرد: در استان لرستان تمامی نمایندگان از تمام ظرفیت خود  در جهت توسعه استان و  حمایت از دولت  استفاده می‌کنند.

او با اشاره به وضعیت پرداخت تسهیلات در استان ،افزود: خوشبختانه با تلاش‌های صورت گرفته شاهد پرداخت تسهیلات مناسبی در حوزه‌های مختلف در استان هستیم به عنوان نمونه در حوزه تسهیلات اشتغال فراگیر از ۲۲۰ میلیارد تومان سهم ۱۱۰ میلیارد تومان جذب شده و منتظر اعلام بخش دوم پرداخت تسهیلات هستیم.

امیری تصریح کرد: همچنین در حوزه پرداخت تسهیلات به مناطق محروم استان لرستان ۴۰ میلیارد تومان سهم داشت با توجه به جذب ۱۰۰ درصدی این اعتبارات توانستیم ۲۵ میلیارد تومان دیگر جذب کنیم.

او  با اشاره به آخرین وضعیت پرداخت تسهیلات رونق تولید در لرستان ،خاطر نشان کرد: سهم کلی در نظر گرفته برای استان لرستان در حوزه تسهیلات رونق تولید حدود ۸۰۰ میلیارد تومان است که تاکنون ۳۶۰ میلیارد تومان تسهیلات به بانک‌ها معرفی شده و بخشی از این میزان پرداخت شده و مابقی نیز در دستور کار قرار دارند.

 

نظر شما