معاون توسعه منابع و پشتیبانی ورزش و جوانان لرستان در گفت وگو با برنا:

به روزرسانی وتعمیر زیرساختهای ورزشی استان با استانداردهای جهانی /سالن مسابقات و سکوی تماشاگران کوهدشت درروند تکمیل است

۱۳۹۷/۱۰/۲۰ - ۱۲:۰۵:۵۷
کد خبر: ۷۹۸۴۲۰
به روزرسانی وتعمیر زیرساختهای ورزشی استان با استانداردهای جهانی /سالن مسابقات و سکوی تماشاگران کوهدشت درروند تکمیل است
"ضرغام علیجانی" در گفت وگو با برنا گفت: براساس نظارت دفتر فنی و توجه کارشناسان مربوطه زیرساختهای ورزشی استان به روز رسانی و با استاندارد های جهانی منطبق می شوند.

به گزارش خبرگزاری برناازلرستان؛علیجانی صبح روز پنجشنبه در حاشیه بازید از پروژه های ورزشی شهرستان کوهدشت که با حضور مدیرکل ورزش وجوانان لرستان وهیئت همراه صورت گرفته بود ،اظهار کرد: با توجه به تغییر دائمی در ورزش  چه از لحاظ سیستم فنی و همچنین تعداد ورزشکاران اماکن ورزشی نیازمند تعمیر و به روز رسانی  با کاربری های جدیدهستند  که در این راستا توانستیم  سالن های ورزشی مختلف استان   با سابقه 20 یا 30 سال عمر که دارای ایرادات فنی بودند را به روز رسانی کرده تا بتوان  از این پروژه ها استفاده فنی  لازم را داشته باشیم.

او افزود: به عنوان مثال  رشته فوتسال سابقه کمی دارد و باتوجه به شروع فعالیت آن در ایران  زیرساختها لازم این رشته  در کشور  پیاده نشده بود  یا رشته های مانند هندبال و بسکتبال نیازمند به زمینهای خاصی هستند لذا می طلبدزیرساختها و کاربری های جدید در این ورزش ها انجام گیرد.

 علیجانی با بیان اینکه  به روز رسانی وتعمیر این سالنها  نیازمند بهزینه های بالایی بوده است ،تصریح کرد:   این به روز رسانی ها تعمیر ات جزئی  محسوب نشده  بلکه تغییر کاربری هایی  بوده  اند که  هزینه بالایی نیز در بر داشته است.

معاون توسعه منابع و پشتیبانی ورزش و جوانان لرستان با اشاره به تعمیرات واقدامات صورت گرفته در خصوص اسخر های استان ، گفت: باتوجه به ایرادات فنی که در استخر های اکثر شهرستانها وجودداشته کیفیت زیر ساخت استخر کوهدشت نیز دچار  ایراداتی بود که توانستیم در چندین مرحله این ایرادات  را رفع کنیم .

 علیجانی با اشاره به فعال بودن پروژه های ورزشی در کوهدشت  ،یادآورشد: پروژه مهم سالن مسابقات  و سکوی تماشاگران کوهدشت   نیز در روند تکمیل بوده  وهمچنین پروژه زمین چمن مصنوعی فوتبال در این شهرستان نیز  استارت زده شده است.

او ادامه داد: احداث پروژه سالن مسابقاتی کوهدشت در سال 97 در زیربنایی به مساحت  4108 مترمربع  وبا ظرفیت سکوهای  2000 نفر آغاز شده واعتباری در حدود 10 میلیارد تومان برای تکمیل آن در نظر گرفته شده است ،همچنین سکوی تماشاگران این شهرستان در سال 89در مساحتی به اندازه 1600 متر مربع  با صرف اعتباری بالغ  بر 15000میلیون ریال در روند تکمیل قرار دارد.

علیجانی با بیان اینکه  اماکن ورزشی که  عملیات اجرایی آنها آغازشده اند دارای ابعاد فنی و   کارشناسی لازم هستند ،خاطر نشان کرد: امیدواریم در آینده با ساماندهی سالن ها وهیئتهای ورزشی کوهدشت بتوانیم مشکلات ورزش این شهرستان را  حل کنیم .

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز