عضو فراکسیون امید مجلس شورای اسلامی ؛

مصوبه استانی شدن انتخابات مجلس نهایی شده است

۱۳۹۷/۱۰/۲۰ - ۲۰:۴۹:۴۴
کد خبر: ۷۹۸۵۸۲
مصوبه استانی شدن انتخابات مجلس نهایی شده است
رئیس مجمع نمایندگان استان مرکزی گفت: مصوبه استانی شدن انتخابات مجلس شورای اسلامی نهایی شده است و این مهم افزایش همگرایی، وحدت، انسجام و همدلی را استان ها به همراه دارد.

به گزارش برنا از اراک ، سید مهدی مقدسی در نشست شورای اداری استان مرکزی افزود: مجمع نمایندگان استان مرکزی با وجود تضارب آرا با هدف بهره گیری از ظرفیت های مختلف استان از انسجام و همدلی بالایی برخوردار است.
وی ادامه داد: افزایش اختیارات استانداران کلید رفع مشکلات اقتصادی در کشور است و تفویض اختیار به استان ها تسهیل ارایه خدمات دولتی به مردم و افزایش کارایی دولت را سبب می شود.
مقدسی با یادآوری برگزاری جشن چهلمین سالگرد انقلاب اسلامی در سال جاری، ادامه داد: مسئولان استانی و شهرستانی باید با برنامه ریزی مناسب زمینه برگزاری باشکوه این مناسبت مهم را در استان فراهم کنند.
نماینده مردم اراک، کمیجان و خنداب در مجلس شورای اسلامی با یادآوری اصلاح قانون حداکثری استفاده از تولید داخلی، گفت: اصلاح این قانون افزایش استفاده از محصولات داخلی، رونق اقتصادی و افزایش تولید در کشور را به همراه دارد.
مقدسی خاطرنشان کرد: سال آینده کشور شاهد برگزاری انتخابات مجلس شورای اسلامی است و می طلبد که مراقبت های لازم از اکنون در استان کلید بخورد و این انتخابات به دور از تخریب، در فضایی آرام و بر اساس توانمندی های نامزدها به پیش برود.
وی ادامه داد: برگزاری انتخابات تمرین دموکراسی در استان و کشور است و باید فرهنگ اتحاد و همدلی جایگزین تخریب و تهمت زنی شود.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز