استاندار لرستان:

لزوم رفع مسائل و مشکلات منطقه ماسور /سالن ورزشی ماسور هدیه ایی از طرف دولت تدبیر وامید/ماسوراز جوانان خوبی در حوزه علم و ورزش بهره‌مند است

۱۳۹۷/۱۰/۲۱ - ۱۲:۴۱:۰۸
کد خبر: ۷۹۸۶۵۳
لزوم رفع مسائل و مشکلات منطقه ماسور /سالن ورزشی ماسور هدیه ایی از طرف دولت تدبیر وامید/ماسوراز جوانان خوبی در حوزه علم و ورزش بهره‌مند است
سید موسی خادمی گفت: سالن ورزشی که امروز در ماسور کلنگ زنی شده هدیه‌ای از طرف دولت تدبیر و امید به مردم این منطقه است.

به گزارش خبرگزاری برناازلرستان؛ خادمی صبح روز جمعه  در آیین کلنگ‌زنی سالن ورزشی چند منظوره منطقه ماسور  خرم آباد که با حضور محمد  بیرانوندی نماینده مردم خرم‌آبادوچگنی  در مجلس شورای اسلامی و علی یاور عزیزپور مدیرکل ورزش وجوانان لرستان وجمعی دیگر از مسئولین استانی وشهرستان خرم آباد برگزار شده بود ، اظهار کرد: این منطقه به لحاظ کمی از جمعیت بالای ۴۰ هزار نفر برخوردار بوده و از نظر کیفی نیز دارای مردمان بزرگ است که در دفاع مقدس نقش خوبی ایفا کردند؛ همچنین از جوانان خوبی در حوزه علم و ورزش بهره‌مند است.

اوضمن  تقدیر  از تلاش و پیگیری‌های بیرانوندی  نماینده مردم خرم‌آبادوچگنی  در مجلس شورای اسلامی ،افزود:  امیدواریم بتوانیم با کمک مردم بخشی از مشکلات این محله را حل کنیم البته  در این مدت کارهای خوبی انجام شده که می‌توان به کلنگ‌زنی مخزن آب و اجرای شبکه فاضلاب آن اشاره کرد.

خادمی تصریح کرد زیرگذر جنوب شهر دارای وضعیت مطلوبی نبود اما اکنون کار آن تقریباً به اتمام رسیده همچنین وضعیت زمین ارتش در سراب یاس قطعی شده و بازسازی پل آن منطقه که دچار مشکل شده بود بزودی شروع خواهد شد.

او خاطر نشان کرد: مشکل آب‌های سطحی جنوب شهر و بررسی طرح مسیر دسترسی ماسور از دیگر مواردی است که در این منطقه باید بررسی و اجرا شود.

خادمی با تاکید بر لزوم رفع مسائل و مشکلات منطقه گفت: معاونت عمرانی استانداری و شهردار به همراه دستگاه اجرایی برای رفع مشکلات منطقه جلسه‌ای برگزار کنند و مواردی که در توان است اجرایی شوند.

او  با بیان اینکه امروز سالن ورزشی به عنوان هدیه‌ای از طرف دولت تدبیر و امید و مردم این منطقه امروز کلنگ‌زنی می‌شود،  عنوان  کرد: باید تلاش کرد در بازده زمانی مشخص که در قرارداد با پیمانکار منعقد شده کار اجرا شود تا به نتیجه لازم برسد.

خادمی تاکید کرد: با توجه به منابع مالی نامطلوب دولت در شرایط مدیریت کنونی نسبت به قبل آن‌گونه که شایسته مردم است و ما دوست داریم نمی‌توان خدمت کرد که برای همین از مردم عزیز عذر خواهی می‌کنیم اما هرچه در توان است اجرایی خواهیم کرد.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
تبلیغات متنی
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز