سامان عزیزی و ادریس ابراهیمی؛

دو کشتی گیر کردستانی در رقابت های بین المللی جام تختی حضور پیدا می کنند

۱۳۹۷/۱۰/۲۳ - ۱۱:۰۹:۲۱
کد خبر: ۷۹۹۳۲۰
دو کشتی گیر کردستانی در رقابت های بین المللی جام تختی حضور پیدا می کنند
سامان عزیزی و ادریس ابراهیمی دو کشتی گیر فرنگی کار به نمایندگی از استان کردستان در رقابت های بین المللی جام تختی شرکت خواهند کرد.

به گزارش خبرگزاری برنا از کردستان؛ رقابت های بین المللی کشتی جام تختی در دو رشته فرنگی و آزاد به ترتیب در استان های خوزستان و کرمانشاه برگزار خواهد شد.

این بازی ها در بخش فرنگی طی روز های چهارم و پنجم بهمن ماه و رشته آزاد در روزهای 18و 19 بهمن ماه  برگزار می شود.

بر اساس این گزارش، محمد بنا سرمربی تیم ملی فرنگی پس از مشخص شدن نفرات برتر مرحله اول بازی های انتخابی تیم ملی که در اوایل دی ماه در تهران برگزار شد، اسامی کشتی گیران جهت حضور در رقابت های کشتی جام بین المللی تختی را اعلام کرد.

در لیست منتشره شده از سوی فدراسیون و کادر تیم ملی کشتی فرنگی کشورمان سامان عزیزی و ادریس ابراهیمی دو فرنگی کار نام آشنای کردستانی نیز به این مسابقات فراخوانده شدند.

سامان عزیزی کشتی گیر صاحب عنوان کردستانی هفته گذشته در رقابت های انتخابی تیم ملی در وزن 87 کیلوگرم موفق شد مقام سوم و جواز حضور در  رقابت های بین المللی جام تختی را بدست آورد.

ادریس ابراهیمی دیگر نماینده استان نیز در رقابت های قهرمانی گروه الف کشور که آبان ماه سال جاری به میزبانی آبادان برگزار شد توانست نشان طلای وزن 97 کیلوگرم را با اقتدار کسب کند و به عنوان نفر نخست این وزن جواز حضور در رقابت های جام بین المللی تختی را بدست آورد.

این دو کشتی گیر سنندجی در قالب تیم سینا صنعت ایذه در رقابت های کشتی فرنگی قهرمانی باشگاه های جهان که در روزهای 29 و 30 آذر ماه سال جاری به میزبانی اردبیل برگزار شد، موفق به کسب عنوان سوم شدند.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز