رئیس سازمان آرامستان های شهرداری سنندج اعلام کرد:

خاکسپاری ۸۷۷ میت در آرامستان بهشت محمدی سنندج طی نه ماهه سالجاری

۱۳۹۷/۱۰/۲۳ - ۱۱:۰۵:۰۰
کد خبر: ۷۹۹۳۲۸
رئیس سازمان آرامستان های شهرداری سنندج از خاکسپاری 877 میت در آرامستان بهشت محمدی در نه ماهه اول سال جاری خبر داد و عنوان کرد: از این تعداد 533 نفر مرد و 344 نفر زن بوده اند.

به گزارش خبرگزاری برنا از کردستان؛ توفیق سرافراز در جمع خبرنگاران آمار متوفیان نه ماه سال جاری در بهشت محمدی سنندج را ارائه داد و گفت: طی نه ماهه سال جاری 877 میت در آرامستان بهشت محمدی به خاک سپرده شدند.

رئیس سازمان آرامستان های شهرداری سنندج عنوان کرد: از میزان کل تعداد متوفیان در نه ماه سال جاری 533 نفر مرد و 344 نفر نیز زن بوده اند.

او گفت: در سه ماهه بهار امسال 272 نفر شامل 172 مرد و 100 نفر زن و در سه ماهه تابستان نیز 319 نفر شامل 198 نفر مرد و 121 نفر زن در آرامستان بهشت محمدی به خاک سپرده شدند.

سرافراز گفت: درسه ماهه  پاییز سال جاری نیز تعداد 286 میت دفن شدند که شامل 163 مرد و 123 نفر زن است.

رئیس سازمان آرامستان های شهرداری سنندج اظهار داشت: بیشترین آمار متوفیان مربوط به تیر ماه با 109 نفر و کمترین آن نیز به مهر ماه با 86 نفر اختصاص دارد.

او همچنین در ادامه گفت: تولید دو هزار و 400 سنگ لحد در سازمان و نصب 860 سنگ مزار از مهمترین اقداماتی است که در طی نه ماهه سال جاری انجام شده است.

سرافراز اظهار داشت:  رنگ آمیزی جداول و خط کشی خیابان ها، ابطال یک هزار شناسنامه متوفی در سازمان، ثبت و ساماندهی سیستمی قبور ذخیره، دیوار چینی و نصب نرده در قطعه چهار ، احداث و بازسازیی روشنایی محوطه سازمان و کابل کشی برق جهت روشنایی دیگر قطعات از اقدامات این سازمان در نه ماه سال جاری بوده است.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز