عضو فراکسیون امید مجلس شورای اسلامی ؛

تجلیل از پرستاران نباید در کلام محدود شود

۱۳۹۷/۱۰/۲۳ - ۱۰:۵۳:۴۶
کد خبر: ۷۹۹۳۴۷
تجلیل از پرستاران نباید در کلام محدود شود
رئیس مجمع نمایندگان استان مرکزی گفت: تجلیل از پرستاران نباید در کلام محدود شود و خدمات این قشر قابل بیان نیست.

به گزارش برنا از اراک ، سید مهدی مقدسی در آیین تجلیل از پرستاران استان مرکزی در فرهگنسرای شهر اراک افزود: حضرت زینب (س) اسوه ایثار، استقامت، شجاعت و بردباری است و به واقع انتخاب روز پرستار در سالروز میلاد این بانوی بزرگ بهترین انتخاب بوده و این قشر باید قدر جایگاه خود را بدانند.

وی بیان کرد: تلاش های زیادی برای تامین اعتبار طرح بیمارستان ولیعصر (عج) اراک تاکنون صورت گرفته و امید است منابع مالی خوبی نیز در سال 98 به این طرح ملی تزریق شود تا هر چه سریعتر به بهره برداری رسد.

نماینده مردم اراک، کمیجان و خنداب در مجلس شورای اسلامی ادامه داد: بیمارستان خنداب با وجود اینکه چند سال از عملیات اجرایی آن گذشته بود و بلاتکلیف بود با تلاش های بسیار به بهره برداری رسید و تجهیزات آن روز به روز در حال افزایش است.

مقدسی تصریح کرد: رئیس انرژی اتمی کشور قول مساعد 20 میلیارد ریال برای کمک به منطقه خنداب را اعلام کردند که 10 میلیارد ریال آن پرداخت شده و 10 میلیارد ریال دیگر در حال پرداخت است.

وی گفت: این منابع نیز برای تجهیزات بیشتر بیمارستان این شهر هدایت شده است و نقش موثری در تامین نیازهای درمانی مردم این منطقه دارد.

رئیس مجمع نمایندگان استان مرکزی اضافه کرد: قدم های خوبی در خصوص ارایه خدمات درمانی در شهرستان کمیجان نیز برداشته شده است و نخستین اورژانس جاده ای و عشایری در آقداش ایجاد و عملیات اجرایی ساختمان جدید آن نیز آغاز شده است.

مقدسی اظهار داشت: معوقات پرستاران با جدیت دنبال می شود و این مهم در بودجه 98 با نگاه مسئولانه پیگیری می شود.

 

نظر شما