رئیس حوزه هنری استان کردستان:

سه انیمشین ۱۰۰ ثانیه ای به تهیه کنندگی حوزه هنری استان کردستان آماده نمایش شد

۱۳۹۷/۱۰/۲۳ - ۱۰:۴۷:۲۰
کد خبر: ۷۹۹۳۹۰
سه انیمشین ۱۰۰ ثانیه ای به تهیه کنندگی حوزه هنری استان کردستان آماده نمایش شد
سه انیمشین 100 ثانیه ای با عناوین « داستان کوتاه » ، « رویای نان » و « رد پا » به نویسندگی و کارگردانی رضا محمدی و تهیه کنندگی حوزه هنری استان کردستان تولید و آماده نمایش شد .

به گزارش خبرگزاری برنا از کردستان؛ امین مرادی از تهیه سه انیمیشن 100 ثانیه توسط حوزه هنری استان کردستان خبرداد و گفت: تولید فیلم های 100 ثانیه ای با توجه به ویژگی های بسیار ارزنده ای که این گونه فیلم دارد در چند سال اخیر در کشور بسیار رو به گسترش بوده و حوزه هنری به عنوان یکی از حامیان اصلی فیلم های 100 ثانیه ای 11 دوره جشنواره با این عنوان را برگزار کرده است.

رئیس حوزه هنری استان کردستان عنوان کرد: پیام فیلم های 100 ثانیه ای بسیار اثر گذار تر از فیلم های بلند به مخاطب است و با توجه به ضرورت خلاقیت در استفاده درست و به موقع از ثانیه ها در انتقال مفهوم و پیام فیلم، قدرت خلاقیت و ایده پردازی  هنرمندان را بسیار بالا می برد.

او افزود: فیلم های 100 ثانیه ای در مقایسه با دیگر بخش های سینمایی هزینه کمتری صرف تولید آن می شود.

مرادی با اشاره به اعلام فراخوان دوازدهمین جشنواره فیلم های 100 ثانیه ای گفت: حوزه هنری کردستان در چند سال اخیر با حمایت از هنرمندان فیلمساز توانسته است موفقیت های بسیار خوبی را در دوره های اخیر این جشنواره کسب کند و در دوره یازدهم 3 عنوان برتر جشنواره 100 را از آن خود کرد.

او با دعوت از تمامی فیلمسازان استان جهت حضور در این جشنواره گفت: حوزه هنری استان کردستان بر اساس رسالت محوری خود از ایده ها و طرح های ویژه هنرمندان فیلمساز به صورت کامل حمایت می کند.

رئیس حوزه هنری استان کردستان با اشاره به فضای مجازی و ضرورت تأمین خوراک فکری جهت اشاعه در آن گفت: متولیان امر می توانند با حمایت از تولید کنندگان و تهیه کنندگان این گونه فیلم ها مسائل و مشکلات پیش روی جامعه را در بخش های مختلف از طریق تولید آثار خلاقانه فیلمسازان متعهد در قالب فیلم های 100 ثانیه ای (انیمیشن ، داستانی و مستند ) به جامعه هدف منتقل نمایند که باز خورد مثبت آن در بازه های مشخص سبب حل بسیاری از مشکلات موجود خواهد شد.

رئیس حوزه هنری انقلاب اسلامی استان کردستان گفت : امسال نیز به منظور حضور گسترده هنرمندان فیلمساز برنامه ریزی های خوبی صورت گرفته است و انتظار داریم تا پایان مهلت زمانی ثبت نام در این جشنواره که پایان دی ماه است حداقل 12 عنوان فیلم را در بخش های مختلف داستانی ، پویانمایی و مستند با رویکرد های عنوان شده در جشنواره که اخلاق و سبک زندگی، وبخش ویژه حمایت از تولید ایرانی است ثبت نماییم.

وی افزود هم اکنون از این تعداد 3 فیلم انیمیش صد ثانیه ای با عناوین « داستان کوتاه » ، « رویای نان » و « رد پا » به نویسندگی و کارگردانی هنرمند توانمد سینمای کردستان « رضا محمدی» به تهیه کنندگی مشترک حوزه هنری استان کردستان و رضا محمدی آماده و  در این جشنواره به ثبت رسیده است.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز