مدیرکل راه و شهرسازی خبر داد

احداث ۱۶۰ کیلومتر بزرگراه در استان اردبیل

۱۳۹۷/۱۰/۲۳ - ۱۱:۵۹:۴۳
کد خبر: ۷۹۹۴۴۲
احداث ۱۶۰ کیلومتر بزرگراه در استان اردبیل
مدیرکل راه و شهرسازی استان اردبیل گفت: ۱۶۰ کیلومتر بزرگراه در استان در دست احداث است.

به گزارش برنا،محبوب حیدری، مدیرکل راه و شهرسازی استان اردبیل افزود: استان اردبیل در احداث بزرگراه از میانگین کشوری عقب بوده و همه تلاش مجموعه راه و شهرسازی بر این است تا با اقدام های ضربتی در کوتاه مدت و میان مدت به میانگین کشوری دست یابیم.

وی با اشاره به محدودیت ها در زمینه اجرای طرح های عمرانی در کشور گفت: ساخت دست کم سالانه 30 کیلومتر بزرگراه در استان برنامه ریزی شده تا در پایان چهار سال دولت به میانگین کشوری برسیم.

حیدری بیان کرد: احداث 650 کیلومتر بزرگراه در استان برای بلندمدت برنامه ریزی شده اما در میان مدت هدف رسیدن به میانگین کشوری می باشد.

مدیرکل راه و شهرسازی استان اردبیل اظهار داشت: امسال تخصیص اعتبارات پروژه های راه سازی این استان در مقایسه با سال قبل چهار برابر رشد داشته و چهار پروژه ملی بزرگراهی برای استان تعریف شده بود که این تعداد در بودجه سال 98 به هفت پروژه ملی افزایش یافته است.

حیدری افزود: مهم ترین این پروژه ها شامل باند دوم اردبیل - سرچم ، احداث بزرگراه اردبیل - آستارا (جاده گردنه حیران) ، احداث راه اصلی گرمی - بیله سوار، اردبیل - مشگین شهر - اهر و پروژه رضی - امیرکندی هستند.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز