همزمان با دهه فجر؛

۸ روستای استان اردبیل برق دار می‌شوند

۱۳۹۷/۱۰/۲۳ - ۱۲:۰۲:۰۷
کد خبر: ۷۹۹۴۴۴
۸ روستای استان اردبیل برق دار می‌شوند
مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان اردبیل گفت: ۸ روستای استان اردبیل به مناسبت دهه فجر امسال برق دار می‌شوند.

به گزارش برنا، حسن محمدی، مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان اردبیل از برق رسانی به هشت روستای استان در شهرستان‌های پارس آباد، گرمی، مشکین شهر و خلخال خبر داد.

وی بیان کرد: این شرکت در راستای خدمت رسانی به مردم استان اردبیل، اقدام به برق رسانی به کلیه روستا‌های بالای ۱۰ خانوار نموده است و هم اکنون اجرای پروژه‌های برق رسانی به روستا‌های زیر ده خانوار را در دست اجرا دارد.

مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان اردبیل افزود: همزمان با دهه مبارک فجر سالجاری برق رسانی به هشت روستای بی برق استان در شهرستان‌های پارس آباد، گرمی، مشکین شهر و خلخال افتتاح و مورد بهره برداری قرار خواهد گرفت.

محمدی اظهار داشت: پروژه‌های برق رسانی به هشت روستای قشلاق الهویردی از توابع بخش مرکزی پارس آباد، شاطر گنبدی، طالب کندی و پشته، قرخ بلاغ از بخش مرکزی مشکین شهر و تازه کند گندم آباد و زندرق از توابع بخش مرکزی خلخال و روستای پسی و غضنفرلوی سفلی از توابع بخش مرکزی شهرستان گرمی می‌باشد.

وی تصریح کرد: همچنین به دو برجک مرزبانی شهید عشقی پارس آباد و برجک مرزبانی پیره خلیل گرمی نیز برق رسانی انجام یافته است.

مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان اردبیل افزود: برق رسانی به روستا‌ها و برجک‌های مذکور با اعتباری بالغ بر ۲۹ میلیارد و ۵۲۵ میلیون ریال صورت گرفته است که این اقدامات با نصب ۱۱ دستگاه ترانس KVA ۲۵ و ۲۵ هزار و ۲۲۰ متر خط ۲۰ کیلو ولت هوایی و ۲ هزار و ۴۸۰ متر خط ۴۰۰ ولت فشار ضعیف انجام یافت.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز