مدیرکل میراث فرهنگی استان مرکزی؛

کشورهای عربی بهترین بازار جذب گردشگر برای ایران

۱۳۹۷/۱۰/۲۳ - ۱۳:۱۴:۲۳
کد خبر: ۷۹۹۴۵۶
کشورهای عربی بهترین بازار جذب گردشگر برای ایران
مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع‌دستی و گردشگری استان مرکزی گفت: کشورهای عربی از مهمترین بازارهای جذب گردشگر برای ایران به حساب می‌آیند.

به گزارش برنا از اراک ،  علیرضا ایزدی در برنامه صبحگاهی "صباح جدید" شبکه برون‌مرزی العالم هدف از حضور در این برنامه را معرفی جاذبه‌های گردشگری، معرفی تاریخ، فرهنگ و همینطور صنایع‌دستی استان برای تاثیرگذاری بر بینندگان عرب زبان دانست. 

وی تاکید کرد: استفاده از هر تریبون در ابعاد محلی، ملی و بین‌المللی یک فرصت طلایی برای معرفی استان است. در این میان نقش رسانه‌های برون‌مرزی بسیار قابل توجه‌ قلمداد می‌شود چراکه به غیر از معرفی ایران به جهانیان و جذب گردشگر، تاریخ، تمدن و فرهنگ غنی ایران معرفی خواهند شد.

ایزدی با بیان اینکه در شرایط کنونی که تلاش رسانه‌های معاند، درصدد نشان دادن چهره‌ ناامن از کشور هستند حضور در رسانه‌های بین‌المللی و معرفی ظرفیت‌های تاریخی و گردشگری اثربخشی ویژه در شناخت درست از ایران دارد، افزود: در میان کشورهای دنیا، کشورهای عربی بهترین بازار تبلیغ برای معرفی پتانسیل‌های کشور به شمار می‌روند و باید از این ظرفیت نهایت بهره‌برداری صورت گیرد. 

مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع‌دستی و گردشگری استان مرکزی افزود: امید است به یمن هم‌آیینی و مشترکات فرهنگی، توان رقابت‌پذیری بیشتری از خود در بازارهای آنها نشان دهیم و بتوانیم گردشگران را به صورت هدفمند و با انواع و اقسام گردشگری شامل تاریخی، طبیعی، فرهنگی، مذهبی و سلامت به کشور جذب کنیم. 

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز