وکیلی سرمربی تیم والیبال دورنا ارومیه:

این نوجوانان با حمایت می‌توانند در لیگ برتر والیبال بدرخشند

۱۳۹۷/۱۰/۲۳ - ۱۸:۱۸:۲۰
کد خبر: ۷۹۹۶۴۴
این نوجوانان با حمایت می‌توانند در لیگ برتر والیبال بدرخشند
سرمربی تیم والیبال دورنا ارومیه گفت: حمایت از نوجوانانی که در تیم دورنا حضور دارند می تواند در فصول آینده این تیم را به یک تیم مدعی تبدیل کند.

به گزارش برنا آذربایجان غربی، محمد وکیلی سرمربی تیم دورنا بعد از کسب اولین برد نوجوانان باانگیزه تیمش گفت: در بازی امروز نشان دادیم که گرچه از نظر تجربه از تیم‌های دیگر ضعیف‌تر هستیم ولی حمایت تماشاگران و انگیزه جوانی می‌تواند باعث کسب برد شود و نتیجه امروز را به هواداران تبریک می‌گویم.

وی ادامه‌داد: این تیم با حمایت می‌تواند در ادامه این فصل و فصول آینده عملکردی فراتر داشته باشد و بدرخشد.

سرمربی تیم دورنا اضافه کرد: یکی از مشکلات تیم، کمبود تجربه بود که باعث می‌شد در امتیازات حساس برابر حریفان شکست بخوریم درحالیکه عملکرد بازیکنان، مربیان تیم‌های دیگر را به تحسین واداشته و ما نیز باید بدانیم فصل آتی تنها برای کسب تجربه این بازیکنان است.

وکیلی گفت: نسبت به اوایل فصل تیم ما پیشرفت بسیار خوبی داشته و هفته به هفته هماهنگ‌تر شده و امیدواریم بتوانیم با حفظ تیم در سال‌های آینده نتایج درخشان‌تری کسب کنیم.

وکیلی در پایان خاطر نشان کرد: تا پایان فصل در ارومیه میزبان تیم‌هایی هستیم که با حمایت هواداران امکان شکست آنها وجود دارد و ما هم تمام توان خود را برای این منظور ارائه خواهیم کرد.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز