معاون سیاسی و امنیتی استاندار کردستان:

روحانیون خدمات ۴۰ ساله نظام را برای مردم بازگو کنند

۱۳۹۷/۱۰/۲۴ - ۱۱:۰۸:۴۰
کد خبر: ۷۹۹۸۹۲
روحانیون خدمات ۴۰ ساله نظام را برای مردم بازگو کنند
معاون سیاسی و امنیتی استاندار کردستان با بیان اینکه دشمنان ایران هم قسم شده که مانع برگزاری جشن سالگرد انقلاب اسلامی باشند، افزود: انتظار می رود که روحانیون آگاه استان خدمات ارزشمند 40 ساله نظام را برای مردم علل خصوص جوانان بازگو کنند.

به گزارش خبرگزاری برنا از کردستان؛ حسین خوش اقبال در نشست استاندار با علما و روحانیون استان کردستان با بیان اینکه چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی در حال شکل گیری است، گفت: همه باید دست در دست هم برای خدمت گذاری مردم تلاش کرده و در این راه همه همت و توان خود را به کار گیریم.

معاون سیاسی و امنیتی استاندار کردستان با اعلام اینکه دشمنان ایران هم قسم شده که مانع برگزاری جشن سالگرد انقلاب اسلامی باشند، افزود: انتظار می رود که روحانیون آگاه استان خدمات ارزشمند 40 ساله نظام را برای مردم علل خصوص جوانان بازگو کنند تا از این طرق در جامعه امید آفرینی شود.

خوش اقبال پرداختن به سخنان وحدت آفرین در شرایط امروز کشور را امری ضروری دانست و اظهار داشت: وحدت رمز پیروزی کشور است و با سرلوحه قرار دادن سخنان مقام معظم رهبری در خصوص پرهیز از تفرقه افکنی های مذهبی دولت نیز هرگونه اختلاف افکنی مذهبی را برنخواهد تافت.

او ابراز امیدواری کرد همگان با وحدت و همدلی بتوانیم دین خود را به مردم وانقلاب ادا کنیم.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز