در آستانه ۴۰ سالگی انقلاب اسلامی ایران؛

دستاوردهای چهل ساله انقلاب باید به شهروندان تبیین شود

۱۳۹۷/۱۰/۲۴ - ۱۴:۴۳:۱۱
کد خبر: ۸۰۰۰۵۶
دستاوردهای چهل ساله انقلاب باید به شهروندان تبیین شود
فرماندار تکاب با اشاره به فرارسیدن چهلمین سال پیروزی انقلاب اسلامی گفت: مسوولان ادارات و دستگاه های اجرایی این شهرستان خدمات و دستاوردهای چهل ساله نظام در راستای توسعه و محرومیت زدایی از منطقه را تشریح و تبیین کنند.

به گزارش برنا آذربایجان غربی، علی مکرمی در جلسه هماهنگی برنامه های گرامیداشت چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی در تکاب افزود: در 40 سال گذشته اقدامات و خدمات بسیاری برای توسعه زیرساخت های مناطق محروم از جمله تکاب انجام شده است که باید از سوی مسوولان بازگویی شود.

وی بیان کرد: مناطق محروم و دورافتاده کشور به برکت انقلاب اسلامی از خدمات و امکانات مناسبی در بخش های مختلف از جمله آبرسانی، گازرسانی و برق رسانی به روستاها بهره مند شده اند که پیش از انقلاب فاقد این امکانات بودند.

وی اضافه کرد: بیان دستاوردها و خدمات انقلاب اسلامی در 40 سال گذشته و تبیین و بازگو کردن آنها به نسل جدید و جوانان بسیار ضروری است.

فرماندار تکاب ادامه داد: انقلاب اسلامی امروزه یکی از حساس ترین دوره های خود را سپری می کند و در حالی که از سوی دشمنان آماج بیشترین هجمه ها و تجریم های ناجوانمردانه قرار گرفته، اقتدار و صلابت خود را در منطقه همچنان حفظ کرده است.

مکرمی افزود: ملت ایران در حالی چهلمین سالگرد انقلاب اسلامی را جشن خواهند گرفت که در طول این مدت انواع تحریم ها، هجمه ها، توطئه های مختلف و جنگ تحمیلی را با ایستادگی و تبعیت از آرمان های امام و شهدا سرافرازانه پشت سرگذاشتند.

وی بیان کرد: حضور پرشور و حماسی ملت ایران در جشن های چهلمین سال پیروزی انقلاب اسلامی پاسخ محکم و قاطعی به توطئه های دشمنان نظام است.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز