امروز برگزار شد؛

نهمین جلسه شورای اداری شهرستان کلاردشت

۱۳۹۷/۱۰/۲۴ - ۱۷:۵۳:۲۶
کد خبر: ۸۰۰۱۳۴
نهمین جلسه شورای اداری شهرستان کلاردشت
نهمین جلسه شورای اداری شهرستان کلاردشت امروز .برگزار شد

به گزارش خبرگزاری برنا از کلاردشت؛ امروز نهمین جلسه شورای اداری شهرستان با حضور کامران پولادی، فرماندار کلاردشت، حجت السلام والمسلمین غفاری، امام جمعه، شورای تامین، شهردار و روسای ادارات در سالن اجتماعات فرمانداری برگزار شد.

 فرماندار کلاردشت از اختصاص حدود 13 میلیارد ریال اعتبار برای تعریض کمربندی کردیچال- مکارود و بهسازی راه‌های روستایی این شهرستان خبر داد و گفت: از این میزان اعتبار حدود 10 میلیارد ریال برای تعریض کمربندی و بقیه نیز در راستای بهسازی راههای روستایی شهرستان هزینه می‌شود.

وی افزود: هم اکنون پیمانکاران اجرای این طرح ها انتخاب و بزودی عملیات اجرایی آغاز می شود و با تکمیل این طرح معضل ترافیک دیرینه در منطقه گردشگر پذیر حل خواهد شد.

کمربندی کردیچال- مکارود حدود 7 کیلومتر طول دارد.

فرماندار کلاردشت همچنین گفت: پس از پی‌گیری مسئولان ذیربط و دستور وزیر راه و شهرسازی طرح تعریض مسیر 20 کیلومتری مرزن آباد به کلاردشت در آینده نزدیک آغاز می‌شود.

پولادی با اشاره به حضور گردشگران داخلی و خارجی در این شهرستان تاکید کرد: برای تامین امنیت جانی و مالی و نیز پیشگیری از سرقت احتمالی طرح پایش تصویری در حوزه روستایی و شهری بسیار ضروری است.

وی گفت: هرچند این طرح در سه روستا اجرا و در پنج روستای دیگر نیز بزودی اجرایی خواهد شد منتهی در حوزه شهری چنین اتفاقی رخ نداده است.

فرماندار کلاردشت از شهردار و دیگر مسئولان مرتبط خواست نسبت به تحقق این مهم اهتمام ویژه‌ای داشته باشند.

پولادی با اشاره به نزدیک شدن چهلمین سال انقلاب اسلامی تاکید کرد: شهر و روستاها باید رنگ و بوی انقلاب را به خود بگیرد و ضمن برگزاری آئین‌های انقلاب به صورت مردمی، دستاوردهای انقلاب، دولت و نظام نیز به بهترین شکل برای مردم بیان شود.

کامران پولادی نسبت به آمادگی شهرداری، بخشداری و همه دستگاه‌های خدمات‌رسان جهت خدمات رسانی به شهروندان در آخر هفته به علت پیش بینی بارش برف سنگین تاکید کرد.

در پایان جلسه ضمن معرفی سرپرست ادارات تعاون کار و رفاه اجتماعی، بنیاد مسکن، شیلات و روسای شورای شهر و شهرستان به روسای ادارات جهاد کشاورزی و کمیته امداد امام خمینی (ره) نیز لوح تقدیر  از طرف دفتر نماینده مجلس شورای اسلامی اهدا شد.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز