نشست امور فرهنگی و جوانان اداره کل با روسای شهرستان ها

آقاخانی: فرآیند امور جوانان در شهرستان ها را تقویت می کنیم

۱۳۹۷/۱۰/۲۵ - ۱۱:۵۸:۴۳
کد خبر: ۸۰۰۳۸۵
آقاخانی: فرآیند امور جوانان در شهرستان ها را تقویت می کنیم
مدیرکل ورزش و جوانان استان اردبیل برگزاری جلسات تخصصی در حوزه جوانان و پرداخت به مشکلات در این مورد را عامل تقویت فرآیند امور جوانان در شهرستان ها معرفی کرد.

به گزارش برنا،بهرام آقاخانی در نشست صمیمی حوزه معاونت فرهنگی و امور جوانان با روسای ادارات ورزش و جوانان شهرستان های استان اردبیل گفت: برگزاری جلسات در حوزه جوانان و پرداخت به مشکلات در این مورد، جوانان استان را تقویت خواهد کرد. باید با برگزاری جلسات تخصصی برای جوانان در شهرستانها، فرآیند امور جوانان را تسریع و تقویت کنیم.

وی افزود: در این راه باید بین دو حوزه جوانان و ورزش تعادل را رعایت کرده و برای جوانان نیز وقت هزینه کنیم.
مدیرکل ورزش و جوانان استان اردبیل با اشاره به نقش بسیج ورزشکاران در این مسیر گفت: برای نشاط اجتماعی جوانان باید برنامه ریزی داشته و گام های موثری برداریم تا در شهرستان ها بزهکاری و اعتیاد را کم کنیم. در این میان همدلی و همکاری با بسیج ورزشکاران افزایش یافته و این سازمان در اجرای برنامه های فرهنگی کمک شایانی داشته است.
آقاخانی در عین حال خاطرنشان کرد: سختی کار در شهرستانها کاملا مشهود است و اعتبارات عمرانی و جاری نسبت به سال گذشته کاهش داشته است ولی با این وجود ادارات شهرستانها گام های موثری در این زمینه برداشته اند و امیدواریم این روند حفظ و صدالبته تقویت شود.

مدیرکل ورزش و جوانان استان همچنین از ایجاد پویش ملی برای فضای سبز با حضور جوانان و به شکل کاشت یک نهال سبز توسط یک جوان به نام یک شهید یا یک جانباز خبر داد.

 

نظر شما