معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری لرستان:

برگزاری جشنواره های اقوام در استان بر جذب گردشگر موثر است

۱۳۹۷/۱۰/۲۵ - ۱۲:۳۹:۱۳
کد خبر: ۸۰۰۴۱۱
برگزاری جشنواره های اقوام در استان بر جذب گردشگر موثر است
احمد مرادپور گفت: برگزاری نمایشگاههای صنایع دستی و سوغات فرصت مناسبی برای بازاریابی محصولات است.

به گزارش خبرگزاری برنااز لرستان؛ مرادپور درحاشیه  بازدید از جشنواره اقوام و نمایشگاه صنایع دستی ، سوغات و هدایا لرستان برگزاری این گونه جشنواره ها و نمایشگاه های عرضه سوغات را فرصت مناسبی برای بازاریابی و فروش محصولات صنایع دستی دانست.

اوافزود: در آخرین جلسه کارگروه گردشگری و در آستانه گرامیداشت چهلمین سالروز پیروزی انقلاب شکوهمند اسلامی به پیشنهاد مدیر کل میراث فرهنگی برگزاری چند جشنواره تصویب گردید که برگزاری این جشنواره یکی از همین برنامه ها بود.

مرادپور با اشاره به حضور 25 استان کشور در  این نمایشگاه و استقبال چشمگیر مردم از آن ،خاطر نشان کرد: این نمایشگاه در واقع یک ایران کوچک است که در آن هر استان در فضایی صمیمی توانمندی های خود را به نمایش گذاشته است.

اوبرگزاری این جشنواره ها را در جذب گردشگر ضروری دانست و تصریح کرد: اگر ما به دنبال جذب گردشگر هستیم باید داشته خود را به نمایش بگذاریم.

قائم مقام ستاد خدمات سفر لرستان   با اشاره به اینکه یکی از داشته های مردم لرستان مهمان نوازی آنها است ،تاکید کرد :ساختار سیاه چادرهای لرستان و باز بودن در آنها نشاندهنده این موضوع است که در خانه های مردم لرستان همواره به مانند دلهایشان بر روی مهمان باز است.

 

نظر شما