مدیرکل ورزش و جوانان استان مرکزی:

فرصت سوزی در حوزه ورزش معنایی ندارد

۱۳۹۷/۱۰/۲۵ - ۱۴:۲۰:۰۵
کد خبر: ۸۰۰۵۰۲
فرصت سوزی در حوزه ورزش معنایی ندارد
مدیرکل ورزش و جوانان استان مرکزی گفت: اجرای ماده 53 الحاق برخی مواد به قانون تنظیم بخشی از مقررات مالی دولت، ورزش استان های کشور را متحول می کند.

به گزارش برنا از اراک ، عابد حقدادی در دومین نشست شورای ورزش بانوان منطقه 3 کشور در اراک، افزود: این ماده قانونی مترقی و کارآمد است و اگر اجرایی شود موضوع ورزش کارمندان دولت، توسعه ورزش همگانی جامعه و زیر ساخت های ورزشی در وزارت ورزش و جوانان و آموزش و پرورش را پوشش می دهد.

وی بیان کرد: پنج طرح مهم پارک گام، سنجش قامتی در روستاها، آمایش سرزمین، جام تندرستی و اوقات فراغت کارکنان دولت در دستور کار استان ها قرار دارد و امید است که با اجرای ماده 53 این طرح ها به بهترین شکل اجرایی می شود .

مدیرکل ورزش و جوانان استان مرکزی ادامه داد: استعدادیابی ورزشی از برنامه های خوب در وزارت ورزش و جوانان است که استان های اصفهان و یزد در بخش بانوان عملکرد مطلوبی در این بخش وجود دارد.

حقدادی تصریح کرد: استعدادیابی ورزش استان مرکزی نیز در استان های کشور در جایگاه مناسبی است اما، می طلبد که به برخی رشته ها نگاه جدی تر شود و بخشی رشته های ورزشی بانوان نیز نیاز به خانه تکانی دارد.

وی عنوان کرد: ورزش با تعارف به پیش نمی رود و فرصت سوزی در حوزه ورزش معنایی ندارد.

مدیرکل ورزش و جوانان استان مرکزی افزود: ارزیابی هیات های ورزشی در این استان امری ضروری است که باید با جدیت و در اسرع وقت انجام شود.

حقدادی گفت: بهره برداری از 15 طرح ورزشی که عملیات اجرایی آن ها از سال 89 در استان مرکزی کلید خورده تا پایان سال خواهد بود و تاکنون 3 طرح با اعتباری بالغ بر 50 میلیارد ریال به بهره برداری رسیده و 12 طرح نیز در چهلمین سالروز پیروزی انقلاب اسلامی با اعتباری بالغ بر 250 میلیارد ریال افتتاح می شود.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز