مدیر کانال تلگرامی غیراخلاقی دستگیر شد

۱۳۹۷/۱۰/۲۵ - ۱۹:۲۸:۰۱
کد خبر: ۸۰۰۵۵۳
مدیر کانال تلگرامی غیراخلاقی دستگیر شد
رئیس پلیس فتا استان کرمانشاه از شناسایی و دستگیری مدیر یکی از کانال های تلگرامی غیراخلاقی که اقدام به انتشار فیلم و تصاویر مبتذل می کرد، خبر داد.

به گزارش خبرگزاری برنا؛ سرهنگ ‌"علی‌ کریمی" گفت: به دنبال رصد فضای مجازی توسط کارشناسان پلیس فتا کرمانشاه، یک کانال غیراخلاقی در شبکه اجتماعی تلگرام شناسایی شد.

وی ادامه داد: کارشناسان پلیس فتا در گام بعدی و با انجام اقدامات فنی و تخصصی توانستند مدیر این کانال را شناسایی و با هماهنگی مقام قضائی نسبت به دستگیری وی اقدام کردند.

کریمی ادامه داد: متهم دستگیر شده با توجه به شواهد و مدارک موجود به جرم خود اعتراف و از کار خود ابراز پشیمانی کرد.

این مقام انتظامی ادامه داد: وجود صفحات غیراخلاقی یکی از معضلات اصلی در شبکه‌های اجتماعی است که سلامت خانواده ها را تهدید می‌کند و متاسفانه عده‌ای سودجو بدون در نظر گرفتن مشکلاتی که ممکن است از این طریق برای دیگران پیش بیاید و حتی کانون گرم خانواده‌ها را از هم بپاشد دست به ایجاد چنین گروه‌هایی می زنند.

وی خاطرنشان کرد: پلیس فتا مقتدرانه در برابر مجرمین سایبری ایستاده و به صورت شبانه روز اقدام به رصد فضای مجازی می‌ کند تا محیطی امن و سالم برای خانواده‌ها فراهم کند.

کریمی در پایان از خانواده ها خواست تا ضمن مراقبت از فرزندان خود نظارت لازم را بر رفتار و عملکرد آن ها زمانی که وارد فضای مجازی می‌شوند، داشته باشند.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز