مسئول آتش‌نشانی شازند؛

آتش سوزی در شرکت کیان ارژن

۱۳۹۷/۱۰/۲۵ - ۲۰:۵۷:۴۹
کد خبر: ۸۰۰۶۰۳
آتش سوزی در شرکت کیان ارژن
مسئول آتش‌نشانی شازند گفت: شرکت کیان ارژن مستقر در قطب صنعتی شهید بابایی بازنه در آتش سوخت.

به گزارش برنا از اراک ، با اشاره به آتش‌سوزی شب گذشته در یکی از واحدهای مستقر در قطب صنعتی شهید بابایی بازنه افزود: این آتش‌سوزی در ساعت 3 بامداد به 125 اطلاع داده شده که در این راستا 2 خودرو از ایستگاه آتش‌نشانی شازند، یک خوردو آتش‌نشانی از نیروگاه شازند و یک خودرو از ایستگاه آتش‌نشانی بازنه به محل حادثه اعزام شد.

وی با اشاره به اینکه این حریق در شرکت کیان ارژن رخ داد و اطفای آن تا ساعت 6 صبح به طول انجامید، گفت: در این آتش‌سوزی اتاق بویلر 5 هزار و 15 هزار تن، تابلوها‌ی برق، پمپ روغن، 2 مشعل 6 و 15 هزار کیلوکالری، 40 هزار لیتر روغن و انواع ابزارآلات از بین رفت.

مقصودی با بیان اینکه خوشبختانه با اقدام به موقع ماموران آتش‌نشانی خسارت جانی و انفجار در این حادثه برجای نماند، افزود: علت این حادثه باید توسط کارشناسانی از استان بررسی شود و همچنین میزان خسارت مالی وارده هنوز تعیین نشده است.

مسئول آتش‌نشانی شازند تصریح کرد: متاسفانه تعدد آتش‌سوزی در قطب صنعتی شهید بابایی بازنه بالاست و با وجود آنکه یک ایستگاه‌ آتش‌سوزی در این شهرک صنعتی مستقر است، اما امکانات و تجهیزات کافی در اختیار ندارند و با بروز هر حادثه همواره آتش‌نشانی شازند به محل اعزام می‌شود.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز