سرپرست اداره کل آموزش فنی وحرفه ای لرستان:

سن مهارت آموزی را باید تقلیل بدهیم /وجود خلاء در بحث آموزشهای مهارتی در استان

۱۳۹۷/۱۰/۲۶ - ۱۰:۴۲:۵۰
کد خبر: ۸۰۰۶۴۴
سن مهارت آموزی را  باید تقلیل بدهیم /وجود خلاء در بحث آموزشهای مهارتی در استان
محمدرضا آذرخش گفت: تیم مدیریتی دانشگاه لرستان، به دنبال تقویت پیوند بین تئوری با عمل و تقویت آموزشهای عملی و کاربردی است.

به گزارش خبرگزاری برناازلرستان؛ آذرخش  در آیین نخستین مرکز ارتقاء شایستگی های حرفه ای دانشجویان استان لرستان (SCD)، با همکاری اداره کل آموزش فنی و حرفه ای استان، در دانشگاه لرستان برگزارشده بود،اظهارکرد:«اینکه ریاست محترم دانشگاه لرستان، با انرژی بالا، به دنبال افتتاح این مرکز بوده است جای تقدیر و سپاسگزاری دارد».

اوافزود:«ما یک خلاء در بحث آموزشهای مهارتی یا همان موضوع «پنجه های کارآمد» داریم که فقط، مختص به استان لرستان نیست؛ بلکه یک معضل سراسری در کشور است».

آذرخش تصریح کرد:«دانشگاه لرستان در زمینه ایجاد مرکز SCD پیشقدم شده است و این نشان می دهد که تیم مدیریتی دانشگاه لرستان، به دنبال تقویت پیوند بین تئوری با عمل و تقویت آموزشهای عملی و کاربردی است».

سرپرست اداره کل آموزش فنی و حرفه ای  لرستان گفت:«اداره کل آموزش فنی و حرفه ای استان هم آمادگی کامل دارد در جهت همکاری با دانشگاهها و آموزش و پرورش استان، میزان مهارتها را افزایش داده و سن مهارت آموزی را هم باید تقلیل بدهیم تا بازدهی مهارتهای آموخته شده را در جامعه ببینیم».

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز