کشف فرار مالیاتی میلیاردی در خرم آباد

۱۳۹۷/۱۰/۲۶ - ۱۰:۳۳:۴۴
کد خبر: ۸۰۰۶۵۰
کشف فرار مالیاتی میلیاردی در خرم آباد
فرمانده انتظامی لرستان از کشف یک فقره فرار مالیاتی به ارزش 7میلیارد و 500 میلیون ریال در خرم آباد خبر داد .

به گزارش خبرگزاری برناازلرستان؛سردار " حاجی محمد مهدیان نسب" در تشریح این خبر گفت: در پی دریافت گزارش یکی از شهروندان مبنی بر این که شخصی باسوء استفاده از کارت ملی نامبرده اقدام به صدور یک فقره کارت بازرگانی کرده و کارت را تحویل تجار وارد کننده کالا از سایر استان ها داده و آنان نیز با کارت مورد نظر اقدام به فعالیت اقتصادی کرده که با توجه به حساسیت موضوع مراتب در دستور کار پلیس آگاهی قرار گرفت.

او با بیان این که فعالیت های اقتصادی مورد نظر منجر به بدهی مالیاتی بر درآمد برای شاکی به مبلغ 7 میلیارد و 500 میلیون ریال شده افزود: با بررسی خبر و انجام تحقیقات میدانی مشخص شد که فرد مظنون با پرداخت مبلغ بیست میلیون ریال به شاکی اقدام به سوء استفاده از مدارک هویتی وی کرده و با صدور کارت بازرگانی کرده و ثبت در دفترخانه و صدور وکالتنامه آن را تحویل تجار وارد کننده از سایر استان ها داده است.

فرمانده انتظامی لرستان در ادامه گفت: تاجر مورد نظر در گمرکات کشور با استفاده از وکالت نامه محضری اقدام به واردات کالا به نام شاکی کرده اند که در نهایت منجر به فرار مالیاتی برای تاجر وثبت بدهی برای صاحب کارت شده است.

او بیان کرد : با جمع آوری مدارک و هماهنگی با مقام قضایی متهم مورد نظر دستگیر شده و در بازجوی ها به جرم خود اعتراف کرده که به همراه پرونده تشکیل شده تحویل مقام قضائی داده شد .

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز