برگزاری مراسم سالروز گرامیداشت عملیات فتح میمک توسط ارتش

۱۳۹۷/۱۰/۲۶ - ۱۳:۱۳:۱۳
کد خبر: ۸۰۰۶۹۱
برگزاری مراسم سالروز گرامیداشت عملیات فتح میمک توسط ارتش
مراسم سالروز عملیات پیروزمندانه میمک با حضور مردم و جمعی از فرماندهان ارشد نظامی و انتظامی و مسئولان کشوری و استانی و خانواده معظم شهدا در محل یادمان شهدای میمک استان ایلام برگزار شد.

به گزارش خبرگزاری برنا؛ سرگرد بهرام طاهری مدیر روابط عمومی قرارگاه منطقه غرب ارتش در این باره گفت: عملیات باز پس‌گیری میمک اولین عملیات نظامی مهم و نسبتاً گسترده نیروهای مسلح در مقابل عراق بود این عملیات به فرماندهی ارتش و با شرکت دلاورمردان تیپ ۱ لشکر ۸۱زرهی و هوانیروز ارتش و سایر نیروهای مسلح و سلحشوران ایل‌خزل در روز ۱۹ دی ماه سال ۱۳۵۹ آغاز شد و به اولین پیروزی رزمندگان منجر شد و موجب افزایش روحیه نیروهای مسلح و مردم شد.

photo_2019-01-10_01-24-33 (2)

او افزود: ارتش بعث‌عراق در آن زمان از عدم حضور نیروهای مسلح ایران در پاسگاه‌های مرزی(هلاله) و (نی‌خضر) استفاده کرد و در اولین تک نظامی خود ارتفاعات میمک را به تصرف خود در آورده بود. لکن مقاومت و نبرد و حماسه نیروهای مسلح و عشایر غیور با کمک شهیدان کشوری و شیرودی موجب شد تلاش دشمن به شکست بی‌انجامد.

photo_2019-01-10_01-24-26

طاهری در پایان افزود: در این مراسم نماینده ولی‌فقیه استان ایلام و استانداری و امیر دربندی از دلاورمندان هشت سال دفاع مقدس ایراد سخنرانی کردند.

 

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز