نماینده ولی فقیه در استان مرکزی:

عملکرد درخشان نظام اسلامی باید برای نسل جوان تشریح شود

۱۳۹۷/۱۰/۲۶ - ۱۳:۴۷:۵۶
کد خبر: ۸۰۰۸۱۸
عملکرد درخشان نظام اسلامی باید برای نسل جوان تشریح شود
نماینده ولی فقیه در استان مرکزی گفت: تشریح و تبیین عملکرد 40 ساله نظام اسلامی، وظیفه اصلی مسئولان و مدیران دستگاه های اجرایی است.

به گزارش برنا از اراک، آیت الله قربانعلی دری نجف آبادی، نماینده ولی فقیه در استان مرکزی، در کلاس درس اخلاق مدیران استان مرکزی در اراک، گفت: نظام اسلامی در طول 40 سال گذشته در تمام بخش های فرهنگی، اجتماعی، آموزشی، سیاسی و اقتصادی موفقیت های ارزشمندی داشته که مدیران دستگاه های اجرایی باید به عنوان سخنگوی نظام این عملکرد درخشان را برای مردم به خصوص نسل جوان تشریح و تبیین کنند. 

وی ادامه داد: اگر مسئولان و دیگر اقشار جامعه از عملکرد یک یا چند نهاد دولتی انتقادی دارند باید با هدف سازندگی و از سر دلسوزی به مسئولان دستگاه مربوطه منعکس کنند و عملکرد ضعیف یک دستگاه اجرایی نباید به پای مجموعه نظام اسلامی نوشته شود. 

امام جمعه اراک مدیران را محور حفظ وحدت و یکپارچگی ملی دانست و گفت: حلقه اتحاد ملت ایران روز به روز باید وسیع تر و مستحکم تر شود تا دشمن نا امید شود. 

آیت الله دری نجف آبادی بیان کرد: مدیران جمهوری اسلامی ایران باید صداقت، امانت داری و جلب رضایت خدا و بندگان خدا را در دستور کار خود قرار دهند. 

وی ادامه داد: کشور ایران و به خصوص استان مرکزی از ظرفیت های ارزشمندی در بخش های صنعتی و کشاورزی برخوردار است و باید با استفاده حداکثری همراه با برنامه های روشن و کاربردی از این ظرفیت ها گام مهمی در راستای توسعه کشور وتقویت بنیه اقتصادی ملت برداشت. 

نماینده ولی فقیه در استان مرکزی اضافه کرد: منابع ملی و بیت المال مسلمین باید در راستای تولید، اشتغال، بهبود روند بهره وری و تولید ناخالص ملی هدایتگری شود و دستگاه های نظارتی با دامنه رصد قوی باید هدر رفت احتمالی منابع را به حداقل رسانده و در صورت مشاهده هرگونه تخلف با خاطی برخورد قاطع کنند. 

آیت الله دری نجف آبادی بیان کرد: رویکرد نظام اسلامی از بدو پیروزی انقلاب مقابله با سیاست های زورگویانه استکبار جهانی بوده است و امروز نیز تمام برنامه های کشور باید بر این اساس تدوین و اجرایی شود. 

وی، صیانت از ارزش های انقلاب اسلامی و آرمان های امام راحل و شهدا را از وظایف مدیران اجرایی دانست و گفت: انقلاب اسلامی امانتی از بنیانگذار کبیر انقلاب و شهدا است و مجموعه مدیریتی نظام مقدس جمهوری اسلامی و آحاد مردم تکلیف سنگینی را در پاسداشت حریم ارزش ها انقلابی و دینی برعهده دارند. 

نظر شما
پرونده ویژه