ورود پیکر ۱۰ شهید دفاع مقدس و مدافع حرم به مشهد

۱۳۹۷/۱۰/۲۶ - ۱۲:۵۵:۱۱
کد خبر: ۸۰۰۸۵۵
ورود پیکر ۱۰ شهید دفاع مقدس و مدافع حرم به مشهد
پیکر مطهر پنج شهید تازه تفحص شده دفاع مقدس و ۵ شهید مدافع حرم اهل بیت (ع) عصر امروز در میان استقبال رسمی مسئولان استانی و خانواده شهدا و حضور پرشور مردم وارد مشهد شد.

به گزارش خبرگزاری برنا از مشهد؛ بر اساس اعلام مسئولان اداره کل حفظ آثار و نشر ارزشهای دفاع مقدس خراسان رضوی، مراسمهای وداع با پیکر مطهر این شهدا فردا چهارشنبه در مجتمع کوثر واقع در بلوار شهید آوینی مشهد و پنجشنبه در حرم مطهر رضوی برگزار خواهد شد.

پیکر این شهدای گرانقدر روز جمعه در آستانه شهادت حضرت فاطمه زهرا (س) از میدان شهدا تا حرم نورباران رضوی تشییع می شود.

بر این اساس پیکر پنج شهید مدافع حرم اهل بیت(ع) به نامهای سید خداداد حسینی ، حسن قنبری، سید عزیز حسینی ، سید حسن حسینی و علی جان علیزاده که در نبرد با عوامل تکفیری و معاند در سوریه به شهادت رسیده اند پس از تشییع در مشهد در گلزار شهدای بهشت رضا(ع) مشهد به خاک سپرده می شود.

چهار نفر از پنج شهید تازه تفحص شده دفاع مقدس که امروز وارد مشهد شدند شهدای عراقی لشگر بدر بودند که در عملیات کربلای پنج به درجه رفیع شهادت نائل شده و روز جمعه پس از طواف در بارگاه منور رضوی جهت تشییع به عراق منتقل می شوند.

پنجمین شهید تازه تفحص شده دفاع مقدس استان هم شهید حسن عیسی زایی ، جمعی لشکر 88 زاهدان بود که در دی ماه سال 1365 طی عملیات کربلای شش در منطقه سومار به شهادت رسیده است.

پیکر این شهید بزرگوار که در زمان شهادت 22 ساله داشته و متاهل بوده پس از تشییع و طواف حرم مطهر حضرت رضا(ع) به سرخس منتقل و در آن شهر تشییع و تدفین خواهد شد.

 

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز