رییس سازمان برنامه و بودجه استان خبر داد :

افزایش ۴۸ درصدی بودجه اتصال اردبیل به شبکه ریلی کشور

۱۳۹۷/۱۰/۲۶ - ۱۱:۵۴:۰۷
کد خبر: ۸۰۰۸۷۶
افزایش ۴۸ درصدی بودجه اتصال اردبیل به شبکه ریلی کشور
رییس سازمان برنامه و بودجه استان اردبیل گفت: دولت توجه ویژه ای به اتصال راه آهن اردبیل به شبکه ریلی کشور داشته و بودجه آن در سال 98 به میزان 48 درصد رشد خواهد داشت.

به گزارش خبرگزاری برنا؛ داود شایقی گفت: پیشرفت پروژه راه آهن اردبیل با تخصیص بیش از چهار هزار میلیارد ریال در سال 98 چشمگیر بوده و با تحقق آن بعلاوه فاینانس داخلی شاهد بهره برداری این پروژه در سال 99 خواهیم بود.

وی با اشاره به افزایش بودجه تاسیسات فاضلاب گفت: احداث تاسیسات فاضلاب در شهرهای پارس آباد ، سرعین ، کوثر، نیر ، اردبیل و مشگین شهر در سال 98 با رشد بودجه 32 درصدی پیگیری خواهد شد.

شایقی بیان کرد: یکی از کار های اساسی که دولت در بخش بهداشت و درمان انجام داده افزایش بودجه این بخش است طوری که بودجه تعمیرات اساسی بیمارستان های استان در سال 98 نسبت به سال جاری 87 درصد رشد داشته است.

او افزود: در مجموع بودجه این استان امسال 6 هزار و 650 میلیارد ریال بود که این میزان در بودجه سال 98 به 9 هزار و 420 میلیارد ریال رسیده است.

شایقی گفت: بودجه این استان برای سال 98 نسبت به سال جاری 42 درصد رشد یافته است.

وی با اشاره به میزان تخصیص بودجه عمرانی استان اردبیل گفت: میزان تخصیص بودجه عمرانی سال 96 حدود 50 درصد و سال 97 هم 50 درصد است که پیش بینی می سود تا پایان سال میزان تخصیص به 80 درصد برسد.

شایقی درباره پروژه های تعریف شده در پیوست بودجه 98 اظهار داشت: آبرسانی به شهر اردبیل با 350 میلیارد ریال ، کنار گذر اردبیل با 53 هزار میلیارد ریال ، فاضلاب شهر پارس آباد با 60 میلیارد ریال ، فاضلاب سرعین با 20 میلیارد ریال ، فاضلاب شهر نیر با 20 میلیارد ریال و فاضلاب مشگین شهر هم 60 میلیارد ریال از جمله پروژه های مهم هستند که از محل بودجه 98اجرا خواهند شد.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز