آغاز احداث خانه جوان در تربت جام

۱۳۹۷/۱۰/۲۶ - ۱۳:۱۶:۴۴
کد خبر: ۸۰۰۹۳۸
رییس اداره ورزش و جوانان تربت جام گفت: مراسم کلنگ زنی خانه جوان تربت جام همزمان با چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی و در دهه مبارک فجر برگزار می‌شود.

به گزارش خبرگزاری برنا از تربت جام محسن سپهری اظهار کرد: اشتغال امروزه یکی از معضلات استان و شهرستان است و با توجه به اینکه ظرفیت خوبی در تربت جام وجود دارد ضروری است تا در کنار ورزش از ظرفیت جوانان نیز بهره ‌مند شد.

وی با بیان اینکه سیاست اداره کل ورزش وجوانان خراسان رضوی توجه به حوزه جوانان و ورزش می باشد، عنوان کرد: با توجه به وسعت شهرستان و دارا بودن ۴ بخش با قرارگرفتن در رتبه چهارم جمعیتی استان، نیاز به تاسیس خانه جوان در تربت جام کاملا مشهود و ملموس بود که به همین منظور از چندی پیش مراحل اداری این پروژه انجام و با موافقت اداره کل ورزش و جوانان، اداره فنی مهندسی اداره کل و همچنین ابلاغ اعتبار مربوط به احداث خانه جوان با مساحت تقریبی ۶۰۰ متر مربع در دو طبقه و با اعتباری بالغ بر دوازده میلیارد ریال، بزودی شاهد آغاز اجرای عملیات این پروژه خواهیم بود .

رییس اداره ورزش و جوانان تربت جام افزود: پس از برگزاری مناقصه از سوی اداره کل ورزش و جوانان، پیمانکار پروژه نیز مشخص شد و از محل اجرای پروژه نیز بازدید صورت گرفت.

سپهری ادامه داد: سعی داریم تا همزمان با چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی و در دهه مبارک فجر مراسم کلنگ زنی پروژه مذکور را اجرایی نماییم.

وی ضمن تشکر و قدردانی از فتاحی مدیر کل ورزش استان، تصریح کرد: هدف از ساخت خانه جوان ایجاد مرکزی برای سازمان های مردم نهاد و تشکلات فرهنگی است تا این نهادها در آن راحت تر و بدون دغدغه مکانی به فعالیت های فرهنگی و اجتماعی بپردازند همچنین امیدواریم در سال ۱۳۹۸ این پروژه به بهره برداری برسد.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز