اختتامیه دوره بصیرت خانواده ها و کارکنان قرارگاه منطقه ای شمالشرق در مشهد

۱۳۹۷/۱۰/۲۶ - ۱۳:۱۰:۲۴
کد خبر: ۸۰۰۹۳۹
اختتامیه دوره بصیرت خانواده ها و کارکنان قرارگاه منطقه ای شمالشرق در مشهد
آیین اختتامیه دویست و پنجاه و دومین دوره بصیرت کارکنان نیروی زمینی ارتش و پنجمین دوره بصیرت خانواده ها و کارکنان قرارگاه منطقه شمالشرق در قالب طرح مصباح ۲و۴ در تالار رز این یگان برگزار شد.

به گزارش خبرگزاری برنا از مشهد؛ارشدنظامی آجا و فرمانده قرارگاه منطقه ای شمالشرق گفت:بصیرت  و آگاهی کارکنان و خانواده آنان اولین اولویت ارتش جمهوری اسلامی ایران است که با توجه به تهاجم  فرهنگی و دسیسه های دشمن دوره های بصیرت افزایی نیاز امروز جوانان ما می باشد که با برگزاری این دوره ها،دشمن نتوانسته است دربدنه ارتش نفوذ کند.

امیر سرتیپ۲ستاد رضا آذریان گفت: بینش، دانش،آگاهی از مباحث سیاسی، فرهنگی و اقتصادی مورد نیاز کارکنان و خانواده آنان است که الحمدالله با بصیرت افزایی کارکنان و خانواده آنان و گوش به فرمان بودن دستورات فرماندهی معظم کل قوا و حضور عقیدتی سیاسی ، برنامه های دشمن خنثی گردیده است.

رئیس عقیدتی سیاسی قرارگاه منطقه ای شمالشرق نیز در این مراسم گفت:در آستانه چهل سالگی انقلاب و به برکت خون شهدا و درایت فرماندهی معظم کل قوا و با هوشمندی وبصیرت انقلابی مردم ان شاالله نقشه های دشمن را نقش برآب خواهیم کرد و ما چهل سالگی انقلاب رو هرچه باشکوه تر برگزار خواهیم کردم.

حجت الاسلام و المسلمین حسین سلیمانی افزود:شعاری که در آستانه چهل سالگی انقلاب اسلامی داریم،"افتخار به گذشته و امید به آینده" می باشد که وظیفه همه ما این است که این شعار را عملی کرده و در این زمینه کوشا باشیم.

وی گفت:اقتدار ایران در جهان یکی از دستاوردها و افتخارات نظام جمهوری اسلامی ایران می باشد که این افتخار از چهل سالگی انقلاب اسلامی سرچشمه گرفته است.

حجت الاسلام والمسلمین حسین سلیمانی افزود: جوانان ما تربیت شده رزمندگان هشت سال دفاع مقدس هستند که پا در عرصه میدان گذاشتند و با دفاع از حرم اهل بیت(ع)جان خود را فدا کردند و نگذاشتند داعش به اهداف پلیدخود برسد.

در پایان این مراسم از تعدادی همسران جانباز بالای ۷۰ درصد به مناسبت روز پرستار تقدیر بعمل آمد.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز