معاون فرهنگی و امورجوانان اداره کل استان اردبیل تاکید کرد

دعوت جوانان خلاق به جلسات ستاد ساماندهی شهرستانها

۱۳۹۷/۱۰/۲۶ - ۱۳:۲۳:۳۵
کد خبر: ۸۰۰۹۵۶
دعوت جوانان خلاق به جلسات ستاد ساماندهی شهرستانها
معاون فرهنگی و امور جوانان اداره کل ورزش و جوانان اردبیل بردعوت و لزوم حضور جوانان خلاق و ایده پرداز به جلسات ستاد ساماندهی شهرستانها و دیگر جلسات مرتبط تاکید کرد.

به گزارش برنا، اکبرنگاهی در نشست هم اندیشی حوزه معاونت فرهنگی و امور جوانان با روسای ادارات شهرستانهای تابعه گفت: نباید از حوزه جوانان و امور فرهنگی غفلت کنیم، چرا که در صورت عدم اجرای کامل برنامه ها و ماموریت های خود موجبات بی اعتمادی جوانان را فراهم می کنیم.

وی اظهار کرد: بی اعتمادی جوانان به مسئولان بزرگترین تهدید ممکن است و می بایست با تمرکز تمام توان خود در حوزه جوانان و بهره گیری از خود جوانان در حل مشکلات، این تهدید را برطرف کنیم.
معاون فرهنگی و امور جوانان اداره کل بیان کرد: از روسای ادارات انتظار می رود در بکارگیری منابع در اجرای برنامه های ورزشی و برنامه های حوزه جوانان تبعیض قائل نشده و نگاه عادلانه ای داشته باشند.
نگاهی از روسای ادارات ورزش و جوانان شهرستانها خواست در برگزاری جلسات کمیته های تخصصی ،ستاد ساماندهی جوانان، کارگاههای آموزشی و مهارتهای زندگی و توانمند سازی سمن ها جدیت داشته باشند و بر اساس شاخص ها و استانداردهای اعلام شده اقدام کنند.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز