مدیر کل امور بانوان استانداری کردستان:

ورزش زنان شاغل در ادارات احیا شود

۱۳۹۷/۱۰/۲۶ - ۱۴:۲۷:۲۳
کد خبر: ۸۰۰۹۹۹
ورزش زنان شاغل در ادارات احیا شود
مدیر کل امور بانوان استانداری کردستان خواستار احیا ورزش بانوان شاغل در ادارات شد و گفت: ورزش بانوان شاغل در ادارات در گذشته فعال بوده اما به بهانه های غیر منطقی این موضوع تعطیل شده است.

به گزارش خبرگزاری برنا از کردستان؛ لیلا آژیر ظهر امروز در جلسه هماهنگی جشنواره فرهنگی ورزشی تحت عنوان فراغت بانوان با ورزش که در اداره کل ورزش و جوانان استان کردستان برگزار شد، گفت: با توجه به در پیش بودن اجلاسیه ۵۶۲ شهیده زن استان کردستان که در اردیبهشت ماه سال جاری در راستای برنامه های کنگره 5400 شهید استان کردستان جام زنان شهیده استان در دهه فجر سال جاری در کردستان برگزار می شود.

مدیر کل امور بانوان استانداری کردستان: بانوان در حوزه ورزشی در چند سال اخیر تلاش های بسیاری را انجام و مقام های بزرگی توسط بانوان کسب شد و با توجه به چنین افتخاراتی نباید در این بخش به یک پست نایب رئیسی اکتفا شود.

او با بیان اینکه پست نایب رئیس معنی ندارد، گفت: بخش بانوان در هیات های ورزشی باید به صورت اختصاصی اداره شود و ردیف بودجه اختصاصی در اختیار آنها قرار بگیرد.

آژیر گفت: در بازدید از روستا ها مطالبه عموم مردم به ویژه بانوان عدم توجه به بحث ورزشی بود که با توجه به ضعف در زیرساخت های ورزش روستایی همگانی کردن ورزش بسیار در این راستا کمک خواهد کرد.

او گفت: برنامه های زیادی در حوزه بانوان وجود دارد اما حمایتی خوبی از این قشر جامعه انجام نخواهد شد.

مدیر کل امور بانوان خواستار احیا ورزش زنان شاغل شد و گفت: این قانوان در گذشته وجود داشت اما به بهانه هایی که هیچ کدام قابل قبول نیست برداشته شد و نیازمند حمایت مسئولان برای احیا است.

او در مورد طرح پویش تندرستی و سلامت گفت: پنج شنبه های آخر هر ماه تحت عنوان پنج شنبه های سلامت طبق دستور العمل می تواند به پیاده روی بانوان اختصاص پیدا کند.

آژیر گفت: پارک ویژه بانوان در شهر سنندج که اعتبارات میلیاردی نیز صرف احداث آن شد، وجود دارد در حالیکه استقبالی از سوی بانوان در این راستا انجام نگرفت.

مدیر کل امور بانوان استانداری کردستان عنوان کرد: پارک بانوان در شرایط بسیار امن و خوبی در شهر سنندج قرار گرفته و موقعیت خوبی برای پیشرفت دارد و به سازمان های مردم نهاد یا هیات ورزشی داوطلب واگذار خواهد شد.

نظر شما
پرونده ویژه