مدیر کل ورزش و جوانان استان کردستان:

طرح های فرهنگی ورزشی در مناطق آسیب پذیر اجرا شوند

۱۳۹۷/۱۰/۲۶ - ۱۸:۰۶:۳۵
کد خبر: ۸۰۱۰۷۶
طرح های فرهنگی ورزشی در مناطق آسیب پذیر اجرا شوند
مدیر کل ورزش و جوانان استان کردستان گفت: مناطق آسیب پذیر استان کردستان شناسایی و طرح های فرهنگی ورزشی در چنین مناطقی در حاشیه شهر ها و روستا ها برگزار شود.

به گزارش خبرگزاری برنا از کردستان؛ حامد جولایی ظهر امروز در جلسه هماهنگی جشنواره فرهنگی ورزشی تحت عنوان فراغت بانوان با ورزش که در اداره کل ورزش و جوانان استان کردستان برگزار شد، گفت: وزارت ورزش و جوانان در دوره جدید مدیریتی خود با ابلاغ ارزش افزوده طرح هایی را به صورت سالیانه به بانوان اختصاص داد.

مدیرکل ورزش و جوانان استان کردستان عنوان کرد: از طرح هایی که در کشور به استان ها ارائه شده است کردستان نیز به طور سالیانه باید چندین طرح وزارت ورزش  را اجرا کند و در این راستا هیات های ورزشی می بایست همکاری لازم را با اداره کل داشته باشند.

او با بیان اینکه مناطق آسیب پذیر استان شناسایی شود، گفت: طرح های فرهنگی ورزشی لازم الاجرا به مناطق حاشیه شهرها، بخش ها و روستا ها کشیده و در چنین مناطقی اجرا شوند.

جولایی گفت: اداره کل ورزش و جوانان اعتبارات خوبی به طرح هایی که در روستا ها انجام شود اختصاص می دهد.

مدیر کل ورزش و جوانان استان کردستان اظهار داشت: بانوان یکی از بازو های هیات های ورزشی هستند و باید استقلال خود را بدست آورند.

جولایی با اشاره به یک درصد اعتبارات ورزشی ادارات در کل کشور، گفت: ادارات می توانند یک درصد اعتبار خود را در حوزه بانوان هزینه کنند اما خود بانوان شاغل در ادارات راغب به انجام فعالیت ورزشی نیستند.

هشت طرح فرهنگی ورزشی برای بانوان کردستانی در سال جاری انجام گرفت

عهدیه دولت آبادی نیز در ادامه جلسه گفت: وزارت ورزش و جوانان در دو سال پیاپی هر ساله هشت طرح را در حوزه بانوان به ادارات کل ابلاغ می کند.

رئیس گروه توسعه ورزش بانوان عنوان کرد: در سال جاری هشت طرح اوقات فراغت زنان، اوقات فراغت ویژه زنان شاغل، طرح های محله محور تطبیقی، پارک گام، پیرامید، سنجش قامت زنان روستایی، 30 دقیقه نشاط و تندرستی، جشنواره دا در طول سال انجام و طرح پویش تندرستی و سلامت در دهه فجر سال جاری انجام خواهد گرفت.

او افزود: این طرح ها در سال گذشته نیز برگزار شد اما متاسفانه در دل ادارات جای نگرفت.

گفتنی است، این جلسه با حضور مدیر کل امور بانوان استانداری کردستان نایب رئیس پنج هیات ورزشی در اداره کل ورزش و جوانان کردستان برگزار شد.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز