سرپرست هیات هندبال استان کردستان از خبرگزاری برنا کردستان بازدید کرد

۱۳۹۷/۱۰/۲۷ - ۱۳:۲۶:۵۹
کد خبر: ۸۰۱۲۸۹
سرپرست هیات هندبال استان کردستان از خبرگزاری برنا کردستان بازدید کرد
سرپرست هیات هندبال استان کردستان از خبرگزاری برنا در کردستان بازدید کرد و گفت: در اولیت قراردادن مردم و شاد کردن آنها در اولویت کاری تمامی مسئولین قرار بگیرد.

به گزارش خبرگزاری برنا در کردستان؛ اکبر عربی ظهر امروز از خبرگزاری برنا در استان کردستان بازدید و با سرپرست این خبرگزاری به بحث و گفت و گو پرداخت.

مبین پیمانکار در این بازدید گفت: خبرگزاری برنا وابسته به وزارت ورزش و جوانان در سال 86 در روز جوان توسط رئیس دولت دهم افتتاح شد.

سرپرست خبرگزاری برنا در کردستان عنوان کرد: این خبرگزاری فعالیت زیادی در استان نداشته و عملاً برای مردم و مسئولین جزو خبرگزاری های ناشناخته محسوب می شود.

او گفت: آذر ماه سال جاری این خبرگزاری در کردستان فعالیت مجدد خود را از سر گرفت و با توجه به تبلیغات و فعالیت هایی که در این مدت انجام گرفته آمار بازدید قابل قبولی را به ثبت رسانده ایم.

پیمانکار با بیان اینکه شعار خبرگزاری" برنا، صدای نسل جوان" است، اظهار داشت: هدف ما بر اساس شعار تعیین شده در این خبرگزاری پیگیری مشکلات جوانان و صدا رسا آنها در استان است.

مردم و شادی آنها در اولویت کاری افراد قرار گیرد

اکبر عربی

اکبر عربی نیز گفت: خبرگزاری برنا در کردستان فعالیت زیادی در گذشته نداشته و اما با توجه به آماری که ارائه شد فعالیت جدید آن در مدت زمانی کوتاه قابل قبول است.

سرپرست هیات هندبال استان کردستان عنوان کرد: مردم ما مشکلات بسیاری دارند و باید تلاش کنیم که دل مردم شاد شود.

او افزود: افزایش شور و نشاط اجتماعی در جامعه بسیار می تواند به مردم کمک کند که این مهم اخیراً در هندبال کردستان رخ داد.

عربی گفت: هندبال اخیراً شور و نشاط خوبی را در کردستان ایجاد کرده و باید تلاش شود همدلی میان مردم تقویت شود.

گفتنی است، در این بازدید دبیر هیات هندبال و مدیر عامل باشگاه کیمیا کاشت کردستان به همراه سرپرست هیات هندبال از دفتر خبرگزاری برنا در کردستان بازدید کردند.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز