مسئول ورزش بانوان ورزش و جوانان لرستان :

سابقه مطلوب رشته سپک تاکرا به ویژه در حوزه بانوان استان/آمادگی برای میزبانی المپیاد کشوری سپک تاکرا دختران در خرم آباد

۱۳۹۷/۱۰/۲۷ - ۱۶:۳۴:۱۴
کد خبر: ۸۰۱۳۶۳
سابقه مطلوب رشته سپک تاکرا به ویژه در حوزه بانوان استان/آمادگی برای میزبانی المپیاد کشوری سپک تاکرا دختران در خرم آباد
فرزانه جمال شرف گفت: همکاری های لازم جهت برگزاری المپیاد نخبگان سپک تاکرا دختران انجام می گیرد.

به گزارش خبرگزاری برناازلرستان؛ جمال شرف  پیش از ظهر پنجشنبه  درنشست بااعضای هیات انجمن های ورزشی استان که با محوریت هماهنگی های لازم  جهت  میزبانی المپیاد نخبگان  سپک تاکرای  دختران  کشور در خرم آبادبا حضور معاون ورزشی ورزش وجوانان لرستان برگزار شده بود ،اظهار کرد:همکاری ها و تعاملات لازم جهت برگزاری  اولین  المپیاد نخبگان سپک تاکرای  دختران کشور در خرم آباد  انجام می شود.

او افزود: اداره کل ورزش و جوانان استان تمام تلاش خود را در جهت برگزاری هرچه بهتر و مطلوب تر این رویداد به کار خواهد بست.

جمال شرف تصریح کرد: هرچه زمینه برای فعالیت و رشد رده های سنی پایه در ورزش انجام بگیرد، زمینه های قهرمانی و قهرمان پروری و حضور ورزشکاران ما در تیم های ملی بیشتر فراهم می گردد و در این راستا تلاش می کنیم که اولین المپیاد نخبگان سپک تاکرای دختران کشور به بهترین نحو ممکن در استان برگزار شود.

او بیان کرد: با توجه به سابقه مطلوب رشته سپک تاکرا به ویژه در حوزه بانوان استان ،پیش بینی می شود تیم های نماینده استان به صورت قابل قبولی در این رویداد ظاهر شوند.

جمال شرف گفت: ما در سال 94 تیم سپک تاکرای بانوان استان را به رقابت های کشوری اعزام کردیم و پس از کسب قهرمانی و مقام سوم در این رقابت ها، امروز شاهد برگزاری میزبانی اولین المپیاد نخبکان سپک تاکرای دختران کشور در استان خواهیم بود که این امر نشاندهنده توجه به ورزش رده های پایه و به ویژه ورزش بانوان است.

به گفته او عملکرد هیات انجمن های ورزشی استان نیز در این حوزه بسیار مطلوب است و اقدامات لازم جهت هماهنگی و برگزاری این رویداد کشوری  انجام می گیرد.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز