چهل هزار سبد غذای به مددجویان و نیازمندان مازندران

۱۳۹۷/۱۰/۲۸ - ۱۰:۰۶:۱۲
کد خبر: ۸۰۱۴۲۵
چهل هزار سبد غذای به مددجویان و نیازمندان مازندران
رئیس کمیته امداد کلاردشت از طرح توزیع چهل هزار سبد کالا در سطح استان و 1000 سبد توزیع سبد غذا بین مددجویان و نیازمندان این شهرستان خبر داد.

به گزارش خبرگزاری برنا از کلاردشت؛ هم اندیشی پیرامون اجرای طرح توزیع 1000 سبد کالا بین مددجویان و نیازمندان کلاردشت با دعوت فرمانداری و کمیته امداد امام خمینی (ره) در سالن اجتماعات فرمانداری تشکیل شد.

این جلسه با حضور پولادی، فرماندار کلاردشت، خزایی، رئیس کمیته امداد امام خمینی (ره) کلاردشت  و برخی از روسای ادارات، دهیاران و شوراها برگزار شد.

رئیس کمیته امداد شهرستان از طرح توزیع چهل هزار سبد کالا در سطح استان و 1000 سبد توزیع سبد غذا به مناسبت چهلمین سالگرد انقلاب اسلامی بین مددجویان و نیازمندان شهرستان کلاردشت خبر داد.

خزایی در بخشی از سخنان خود اظهار داشت: روسای ادارات که از آنها دعوت به عمل آمد در این جلسه شرکت نکردند و در گذشته هم چندین بار از روسای ادارات شهرستان دعوت شد اما گویا اینجا دبدبه و کب کبه نیست که در چنین جلساتی شرکت نمی کنند.

در ادامه پولادی، فرماندار کلاردشت، نیز از اهمیت ذکات و رسیدگی به خانواده محرمین و نیازمندان جامعه در اسلام گفت و افزود: امیدوارم که بتوانیم باهمکاری ادارات، خیرین، شوراها و دهیاری‌ها نیازهای این عزیزان تاحد توان برطرف کنیم.

درپایان فرماندار از همه ادارات، نهادها، شوراها و دهیاران درخواست کرد امسال همه اقشار مختلف مردم در راهپیمایی ۲۲بهمن شرکت نمایند.

photo_2019-01-16_14-01-13

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز