امام جمعه خرم آباد:

دستاوردهای انقلاب اسلامی ایران بسیار مهم و با ارزش است/نظام اسلامی باعث امنیت پایدار در تمام نقاط میهن اسلامی شده است

۱۳۹۷/۱۰/۲۸ - ۲۱:۴۴:۱۱
کد خبر: ۸۰۱۵۵۷
دستاوردهای انقلاب اسلامی ایران بسیار مهم و با ارزش است/نظام اسلامی  باعث امنیت پایدار در تمام نقاط میهن اسلامی شده است
آیت الله سید احمد میرعمادی گفت: نظام اسلامی و ولایی باعث امنیت پایدار در تمام نقاط میهن اسلامی شده است.

به گزارش خبرگزاری برناازلرستان؛ آیت الله میرعمادی در خطبه های نماز جمعه این هفته خرم آباد ضمن اشاره به فرارسیدن سالروز شهادت حضرت زهرا(س)،   اظهار کرد: هیچ واقعه ای مظلوم تر و جانسوز تر از شهادت حضرت زهرا(س) د رتاریخ تشییع نیست ودر تاریخ مظلوم تر و جانسوز تر از شهادت حضرت زهرا(س) سراغ نداریم.

او  حضرت فاطمه را  الگوی مبارزه سیاسی در دفاع از ولایت و حق و حقیقت دانست و افزود: حضرت فاطمه(س) باسفارش کردن امت اسلامی به وصیت پیامبر (ص)  با  ایمان و عبصیرت و آگاهی از ولایت دفاع  و از انحراف امت اسلامی جلوگیری کرد.

آیت الله میرعمادی با اشاره به قضیه کاپیتولاسیون و ترور انقلابی حسن علی منصور نخست وزیر رژیم شاه توسط شهید بخارایی، ،تصریح کرد: باید خادمین وخائنین به ملت را بشناسیم واگر امروز عده ای به ملت خیانت می کنند را  معرفی  کرده و  همچنین عده ای که به ملت خدمت می کنند و خادم ملت هستند را تجلیل کنیم .

نماینده ولی فقیه در لرستان در بخش دیگری از سخنان خود به  بهمن ماه و آغاز  چهلمین سال پیروزی انقلاب اسلامی ایران اشاره کرد و گفت: اگر ما بخواهیم کتاب قطور دستاوردهای انقلاب را ورق بزنیم، کتاب عظیمی است؛ در بهمن ماه چهلمین سال پیروزی انقلاب اسلامی را جشن می گیریم، در این ۴۰ سال حقیقتا کارهای بزرگی انجام گرفت، کارهای مهم و ارزشمندی صورت گرفت .

او با بیان اینکه  دستاوردهای انقلاب اسلامی ایران بسیار مهم و با ارزش است،خاطر نشان کرد: ریشه این دستاوردهای عظیم انقلاب استقلال نظام اسلامی و ولایی و نظام جمهوری اسلامی مبتنی بر ولایت فقیه بوده است.

آیت الله میر عمادی  با بیان این نکته که نظام اسلامی و ولایی باعث امنیت پایدار در تمام نقاط میهن اسلامی شده است، یادآورشد: این نظام اسلامی و ولایی باعث شد که ایران از گردنه های سخت، فتنه های بزرگ و توطئه های مهم عبور کند و باعث سربلندی، عزت، غرور و غیرت ملت بزرگ ایران اسلامی شود و همچنین نظام اسلامی و ولایی باعث زنده شدن  ارزش های الهی و انقلابی در کشور شده است.

آیت الله میرعمادی علت اصلی دشمنی‌های آمریکا با انقلاب اسلامی را  پیشرفت و بالندگی ایران  عنوان کرد وافزود: ریشه دستاوردهای انقلاب، استقرار نظام اسلامی و ولایی است و امروز علت اصلی دشمنی های آمریکا با انقلاب اسلامی، پیشرفت و بالندگی ایران است، اگر ما پیشرفت نداشتیم آمریکا با ما دشمنی نمی کرد، پیشرفت های علمی، تولید اورانیوم، مسئله هسته ای، تولید انبوه جنگنده کوثر آمریکا را به وحشت انداخته است و کینه آمریکا را به ملت ایران افزایش داده است.

خطیب نماز جمعه خرم آباد با بیان اینکه هدف آمریکا مهار  قدرت ایران در منطقه و دنیا است ،تاکید کرد:  قدرت ایران را مهار کند، گفت: روش آمریکا نیز در این زمینه جنگ روانی و اقتصادی است، باید حواسمان به روش های جنگ روانی واقتصادی آمریکا جمع باشد آمریکا می خواهد جنگ روانی و اقتصادی راه بی اندازد، اما کور خوانده است  چون ملت ما با حضور خود در صحنه وعنایت وبرکات الهی وخون شهیدان   تا کنون توطئه و نقشه دشمنان و شیطان بزرگ را خنثی کرده است .

 

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز